waldek stolc
waldek stolc

pojebane

Dzień temu
Xyz 22130715
Xyz 22130715

Akurat za 20min ide na lolka z ziomkiem juz mam muzę do zapalenia

Dzień temu
MDMFANSTV
MDMFANSTV

Daj kawałek z danielem

Dzień temu
KdK_kozak xD
KdK_kozak xD

Kto w 2020 | | | \/

Dzień temu
GrzechuF
GrzechuF

mordziaty mordziaty

Dzień temu
J D
J D

Czemu jakiś no name wyświetla mnie się na głównej

Dzień temu
PrzemoGames
PrzemoGames

Powiem wam jedno mój ulubiony raper Chada przedawkował dragi!!! I nie pierdolcie że wyskoczył przez okno

Dzień temu
Jebana Kurwa
Jebana Kurwa

Joł

Dzień temu
TYPOWY BULL
TYPOWY BULL

2020rok dajcie like aktywni. Spoczywaj Tomku chada szacun

Dzień temu
Joanna Krasoń
Joanna Krasoń

ależ to fajny kawałek, wszystkie dzieciaki w dobie porno i bezwzględnej konsumpcji powinny tego posłuchać

Dzień temu
Mteusz Gredzinski
Mteusz Gredzinski

Kto 2020 kwiecień ? ↓↓↓ ↓

Dzień temu
Kuba Wojda
Kuba Wojda

juz się nie mogę doczekać

Dzień temu
asdasd1231231
asdasd1231231

"co piąty ma korone " nabiera nowego znaczenia :D

Dzień temu
Daniel Wójtowicz
Daniel Wójtowicz

2.04.2020❤❤ 2020-👍 2021- 2022- 2023- Będzie edit co rok💚💚

Dzień temu
kmlxx2149
kmlxx2149

"korona należy się nam" nabralo innego znaczenia

Dzień temu
Edek Zgredek
Edek Zgredek

Tyle legend w jednym tracku

Dzień temu
Robak Chrobak
Robak Chrobak

Jeden z tych kawalkow, gdzie refren i bit robią całą robotę. Zwrotki mógłby nawijać Kononowicz, a i tak byłoby dobre.

Dzień temu
Jarosław Purchawka
Jarosław Purchawka

Ciągle tu wracam

Dzień temu
Maciej Bryla
Maciej Bryla

Łapa w Ciemno 👍👌💪 Będzie 🔥 👋

Dzień temu
Michal Michał
Michal Michał

Ktoś 2k20?

Dzień temu
JK20
JK20

Wbilem tu zapytac gdzie zniknela nuta intruza ignorant?!?!?!

Dzień temu
Łukasz Zysiak
Łukasz Zysiak

XD

Dzień temu
Tomek Gawronoski
Tomek Gawronoski

Epis jak respirator. Jakieś hejty tylko dają w dół. Tam gdzie ich miejsce . "bo wciąż wysoko mierze"

Dzień temu
ROKI 8
ROKI 8

2020

Dzień temu
Arek Wolski
Arek Wolski

Napewno nagrali by z Tomkiem nie jedno.

Dzień temu
KATERINA
KATERINA

kaczor na wolnosci sie nie grypsuje-nie wiesz to juz wiesz....

Dzień temu
juan ramires
juan ramires

Nizioł mam ciężki ale pozytywny okres , Twój przekaz mi bardzo wiele daje. Piona dla wszystkich hip hopowców i powodzenia Tobie !

Dzień temu
Peter Petkowski
Peter Petkowski

Chada jest mistrzem 😉

Dzień temu
Sugalak!
Sugalak!

😍😍

Dzień temu
Mudżyn
Mudżyn

2020 zgłaszamy się 🙋‍♂️

Dzień temu
AkZ ArkadysZ
AkZ ArkadysZ

1:05 to stitches ?!

Dzień temu
DOMESTOS
DOMESTOS

Zapowjada się rospierol heeh kocur nuta bedzie :D

Dzień temu
Jomona Mirga
Jomona Mirga

Epis dawaj szyko nute

Dzień temu
Sawik Sawik
Sawik Sawik

Kto 2020 ? daje Like <3

Dzień temu
a sz
a sz

Nie wiem co jest lepsze Twój głos czy Twoje teksty. Jak dla mnie najlepszy 😍😍❤️.

Dzień temu
Kamil
Kamil

KACZOR CO WLECIAŁ NA BICIK ESSSAAA

Dzień temu
Loop
Loop

02.04.2020 słuchacie? :)

Dzień temu
ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

🔥🔥 📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈 trending 📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈 1:38 🔥 👇 👇 👇💚

Dzień temu
Dawid Stefański
Dawid Stefański

To jest prawdziwa sztuka Polskiego rapu ..

Dzień temu
Fighter
Fighter

Zajebiste💪👊💪

Dzień temu
PoD TEAM
PoD TEAM

❤️

Dzień temu
z1gzag ziga
z1gzag ziga

На русский похоже пиздос, русские есть?)

Dzień temu
Young Adi 2115 xd
Young Adi 2115 xd

Czy ktoś może mi podać muzykę z filmu popek za życia? Bardzo chciałbym ją znaleźć Ale niestety nie mogę bo już wszędzie szukałem A konkretnie chodzi mi o 32:50 o tą sekundę w filmie i o tą piosenkę mi chodzi jeśli ktoś będzie znał tytuł niech mi go podeśle tutaj pozdrawiam

Dzień temu
Oliwia Zarzycka
Oliwia Zarzycka

Zajebistee

Dzień temu
DigiT
DigiT

Jesteś autorytetem, wzorem do naśladowania. Ten przekaz, który od ciebie bije jest tak motywujący. Dzięki tobie przypomniałem sobie o czym w życiu marzyłem. Wróciłem do tego i teraz biegne do celu. Odnalazłem sens w życiu, uświadomiłeś mi pare spraw. Tym bardziej, ze wiem co mowisz bo pewnego czasu hejtowała cie cała Polska. Jestem z tobą od singla ,,że życie ma sens" dzięki stary.

Dzień temu
Mmm&stylez
Mmm&stylez

Grubo Kraków piona mordy jazda z tym kurestwem dix kozaczek👌👌👌

Dzień temu
POGO OFFICIAL
POGO OFFICIAL

Jebnie jak POGO na werble!

Dzień temu
spontan22
spontan22

Jak by nie było na te czasy też aktualne proszę się wsłuchać....

Dzień temu
Vixiara
Vixiara

Wracamy cały czas..

Dzień temu
Damian
Damian

Zajebista Nuta Ziom 😎 Ps. Mam taką samą bluzę teraz założoną 😎💪 Jestem twoim wielkim fanem 😎😎😎😎💪👊

Dzień temu
Szop Bonzo Mati Gupiec
Szop Bonzo Mati Gupiec

MAJOR 2020 NITRO

Dzień temu
aola wili
aola wili

Co za styl... Major sznyt niesamowity 🌹

Dzień temu
Andrei Sfabu
Andrei Sfabu

listening from Romania , Much Respect!💪❤️

Dzień temu
Maksym Aleksiński
Maksym Aleksiński

Nie znam typa, ale będzie pewnie zajebisty

Dzień temu
JarajTo
JarajTo

*NANANNANA MARIHUANA* KTO PODCZAS KWARANTANNY? LICK !

Dzień temu
Oskar Nawrocki
Oskar Nawrocki

Mi o

Dzień temu
dawix KRO
dawix KRO

To rozjebie wszystko cały rap

Dzień temu
bartek brzęczyszczykiewicz
bartek brzęczyszczykiewicz

Szare ulice dobrze je widzę.

Dzień temu
Krzysztof Lewandowski
Krzysztof Lewandowski

Zbuku takie nuty w twoim wykonaniu są najlepsze taki klimacik jak np ,,czuje to" czekam na więcej takich kawałki kawałków w takim klimacie pozdro!!

Dzień temu
uwu lovka
uwu lovka

Pomaga mi to bardzo!

Dzień temu
Zydsonziomal
Zydsonziomal

pisze sie koks :p

Dzień temu
Bunio !
Bunio !

Gdyby to był solowy kawałek,to byłby na pewno jeden z najlepszych kawałków Chady,w sumie i tak jest wykurwisty w topce,ale sobota rozjebus psuje mi ten kawałek,muszę wypierać jakby go tu nie było ! Chada w grobie się przewraca,a gość który mu się dograł na kawałek okazał się zwykłym cwelowskim rozjebusem....Przykre.

Dzień temu
katka patka
katka patka

🔥

Dzień temu
sativa bakajoko
sativa bakajoko

Już wiem że to będzie mega sztos ta nuteczka

Dzień temu
Dominiczek 1999
Dominiczek 1999

Będzie mocne pierdolnięcie

Dzień temu
pawko xx
pawko xx

tez rozstalem sie z kobieta przez cpanie i przez spory.. heh.

Dzień temu
monika lisiecka
monika lisiecka

Zajebisty kawałek 👊👏💪👌♥️

Dzień temu
Arek Zielinski
Arek Zielinski

tylko ten Kapota czy jak mu tam, psuje ten kawalek. Kaczor jak zawsze wjezdza na grubo to jest kocur pozdro

Dzień temu
gruby gruby gruby
gruby gruby gruby

Epis czemu mi to robisz :(( zrób prima aprilis i pusc dziś mi tą wyjebaną nuteee!!!!!

Dzień temu
gruby gruby gruby
gruby gruby gruby

@Savage ty wariacie

Dzień temu
Savage
Savage

Ale prima aprilis wczoraj było

Dzień temu
KTARZYNA Duńska
KTARZYNA Duńska

R.I.P. C.H.A.D.A

Dzień temu
PLryhuPL
PLryhuPL

🙂

Dzień temu
Monika Miczko
Monika Miczko

2020 i wciąż tęsknie za nim

Dzień temu
BezImienny
BezImienny

02.04 2020 nadal tu jestem <3 a wy jesteście???

Dzień temu
Neon
Neon

Tak, zawsze

Dzień temu
Hubert Kamiński
Hubert Kamiński

2k20?

Dzień temu
Kamil Łupiński
Kamil Łupiński

Pięknie siadlo. Dobra robota👌💪🤘

Dzień temu
Changer
Changer

Chwała jemu

Dzień temu
Patryk Dzwilewski
Patryk Dzwilewski

2😂

Dzień temu
Jula
Jula

2020 a ja dalej slucham..<3

Dzień temu
MONSTER
MONSTER

Epis zajebisty ma glos i styl nawijania 👍👌

Dzień temu
sativa bakajoko
sativa bakajoko

To prawda.

Dzień temu
Szczecinianka Fajna
Szczecinianka Fajna

Nie przepadam za tym gatunkiem muzycznym ale ta piosenka ma coś w sobie :) Bardzo mi się podoba ;)

Dzień temu
Magdalena Matejek
Magdalena Matejek

Jak to ustawić jako dźwięk oczekiwania na połączenie w telefonie?

Dzień temu
nic dla każdego coś dla nikogo
nic dla każdego coś dla nikogo

Major SPZ z Episem to byłoby ciekawe

Dzień temu
aola wili
aola wili

0:48 gdzie kupię taką bluzę?!

Dzień temu
Korona Wirus
Korona Wirus

*WEHIKUŁ CZASU* 🔥 🔥

Dzień temu
SpocusYT
SpocusYT

8 lat minęło A dalej wracam do tych kawałków ❤

Dzień temu
Bialska MotoPasja
Bialska MotoPasja

5 dni na antenie, nie ma 100k wyświetleń nawet? Nie doceniony zajebisty rap

Dzień temu
Korona Wirus
Korona Wirus

Kiedyś trafiłem siódemki a czułem się jak zero 🔥 🔥

Dzień temu
Możliw
Możliw

czy proceder i preorder to to samo? gubie sie w tych wszystkich zipskladach

Dzień temu
Wojtek Wicher
Wojtek Wicher

Fajna nutka

Dzień temu
Berkoss
Berkoss

2020 <3

Dzień temu
Oliwier Świąder
Oliwier Świąder

0 wyświetleń a już 18 łapek w górę

Dzień temu
MONSTER
MONSTER

Zawsze tak bylo jest i bedze kurde

Dzień temu
Martyna Mijal
Martyna Mijal

💓

Dzień temu
dawid mionskowski
dawid mionskowski

to jest płyta

Dzień temu
Step Records
Step Records

Preorder: preorder.pl/epis-dym-knf EPIS DYM KNF na fb: facebook.com/episdymknf EPIS DYM KNF na ig: instagram.com/epis_dym_knf

Dzień temu
Tomek Tomek
Tomek Tomek

2020 jest tu ktoś? :D

Dzień temu
NorbiPL
NorbiPL

Kocham tą NUTĘ<3 <3

Dzień temu
Matl5 _5
Matl5 _5

Jak to puszczasz Chade?

Dzień temu
AquaManiak
AquaManiak

[*] 02.04.2020

Dzień temu
Ensar Lukovic 7e Högastensskolan
Ensar Lukovic 7e Högastensskolan

cin dobri

Dzień temu
Norbert Mieloszyk
Norbert Mieloszyk

Ktoś 2k20?

Dzień temu
Tosia Piasecka
Tosia Piasecka

Eh.. Wczoraj rzucil mnie chłopak. Zawsze tu przychodzę jak mi smutno

Dzień temu