Kuba Psiuk
Kuba Psiuk

Blokada

2 minut temu
Kuba Psiuk
Kuba Psiuk

Hej

2 minut temu
Kuba Psiuk
Kuba Psiuk

Hej

2 minut temu
makaroni
makaroni

Nie

5 minut temu
makaroni
makaroni

Nie

5 minut temu

Bende

5 minut temu
Zuzanna Kałwa
Zuzanna Kałwa

8 : 30

6 minut temu
Hania Ciesielczyk
Hania Ciesielczyk

1#NE 2#NE 3#NE 4#NE 5#NE 6#NE 7#NE 8#NE 9#NE 10#NE 11#NE 12#NE 13#NE 14#NE 15#NE 16#NE 17#NE 18#NE 19#NE 20#NE 21#NE 😱🙈😱😵😵😵😵🙀🙀

12 minut temu
Jakb Krause
Jakb Krause

Pióro

15 minut temu
Adam Olejnik
Adam Olejnik

Epickie👍

21 minuta temu
Urszula Tabaka
Urszula Tabaka

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

25 minut temu
Joanna Homa ok ooo
Joanna Homa ok ooo

Ja pamiętam tego kotka

26 minut temu
Liliana Tarasek
Liliana Tarasek

To było mega

33 minut temu
Wojciech Cudzich
Wojciech Cudzich

Kamil

34 minut temu
Hania Ciesielczyk
Hania Ciesielczyk

#1NE

35 minut temu
Wojciech Cudzich
Wojciech Cudzich

Kamil

36 minut temu
Sylwia Kubacka
Sylwia Kubacka

Hi hi hi fane

43 minut temu
Mleczna Czekolada
Mleczna Czekolada

to nie ziemniak tylko batat przypnij serducho

43 minut temu
Łucja Szczykutowska
Łucja Szczykutowska

.

49 minut temu
Adrianna Leśniczuk
Adrianna Leśniczuk

Ja mam odciski palcuw 5%

51 minuta temu
Jarosław Żerek
Jarosław Żerek

Naj lepszy.z ciebie yutober

53 minut temu
LIKE CHEST
LIKE CHEST

Słabe 👎👎👎

56 minut temu
marta Zapałowska
marta Zapałowska

karajobrazów?

Godzinę temu
Nikola Dzikowska
Nikola Dzikowska

😈😡😠

Godzinę temu
Damian Mielcarz
Damian Mielcarz

12

Godzinę temu
chomilenka czemolada
chomilenka czemolada

mam identyczne słuchawki

Godzinę temu
Filips YT PL
Filips YT PL

mam pomysł na następny film: TITANIC SKINING sleepig sun

Godzinę temu
Oliwia Golomb
Oliwia Golomb

Dlaczego ja obserwuje instagram twój i mnie i mnie ma

Godzinę temu
Agata Domagała
Agata Domagała

Ja to słucham już 💯 razy

Godzinę temu
Piotr Kutschenreiter
Piotr Kutschenreiter

Mnie łep boli

Godzinę temu
Candy Licious
Candy Licious

hba jesteś świr

Godzinę temu
Martyna Krysztofiak
Martyna Krysztofiak

Superrrr słucham to już 10 razy

Godzinę temu
M LORD Marcel Mazur
M LORD Marcel Mazur

Robię hajs a ty muwisz że jestem jakiś walnięnty leci twojej furze

Godzinę temu
Eryczek.
Eryczek.

,

Godzinę temu
Bartek Minecraft
Bartek Minecraft

Godzinę temu
michal kwiecien
michal kwiecien

😘😘😘😍😍😍😍😍😍🙌🙌🙌🙌🙌👏👏👏👏👏

Godzinę temu
M LORD Marcel Mazur
M LORD Marcel Mazur

Epickie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pięknnnnnnneeee!!!!!!!

Godzinę temu
Laurix Pru
Laurix Pru

xd ten krzyk paliona , a chowany meggaaaaaaaaaaaaaa

Godzinę temu
Tomasz Witek
Tomasz Witek

Grasz w cs go

Godzinę temu
Karolina Kędzierska
Karolina Kędzierska

Hej palion

Godzinę temu
Mieszko Paciuch
Mieszko Paciuch

No fajny film

Godzinę temu
Ksawery Młyn
Ksawery Młyn

Super

Godzinę temu
Justyna Kluz
Justyna Kluz

to gepart

Godzinę temu
Ksawery Młyn
Ksawery Młyn

Super

Godzinę temu
Karolina Kowal
Karolina Kowal

Ale mam tiktoka

Godzinę temu
Karolina Kowal
Karolina Kowal

Ja jestem nie pełno letnią gerl

Godzinę temu
Ego.Hubcix
Ego.Hubcix

wojan miał #hot 16 chalange i ciebie nominował

Godzinę temu
Gosia Brylka
Gosia Brylka

Wuże

Godzinę temu
Gosia Brylka
Gosia Brylka

Autko 18 haha

2 godzin temu
Gosia Brylka
Gosia Brylka

Śeśe

2 godzin temu
Skiatos mundus666
Skiatos mundus666

i

2 godzin temu
Jan Nowak
Jan Nowak

Paljon ty kohasz zielony kolor uwież mi

2 godzin temu
Iwona Gałęza
Iwona Gałęza

Pozdrawiam paliona

2 godzin temu
Xawier Opałka
Xawier Opałka

Faina muzka

2 godzin temu
Ksawery Młyn
Ksawery Młyn

To jest śfietne

2 godzin temu
Kolorowy pl
Kolorowy pl

Egditg

2 godzin temu
Dominik games plus Lig
Dominik games  plus Lig

Hej palion

2 godzin temu
Samix149
Samix149

Byłem na pierwszym miejscu w slither .io

2 godzin temu
iza lewandowska
iza lewandowska

Zjadłam tylko 1 kostkę masła i mnie tak bolał brzuch że cały dzień siedziałam w toalecie (+_+)

2 godzin temu
MACIO GAMING
MACIO GAMING

Dobre

2 godzin temu
cyber234 inwazion
cyber234 inwazion

Ja nigdy

2 godzin temu
Katarzyna Janik
Katarzyna Janik

Fajna nuta

2 godzin temu
Katarzyna Janik
Katarzyna Janik

Fajna nuta

2 godzin temu
Sylwia Błaszkowska
Sylwia Błaszkowska

bum🤯🧠

2 godzin temu
Gośka C
Gośka C

Prooooooooo

2 godzin temu
Katarzyna Wojtarowicz
Katarzyna Wojtarowicz

#co my robimy że swoim życiem

2 godzin temu
Gośka C
Gośka C

Nasz pro Xddddd Xddddd

2 godzin temu
milskib
milskib

O kurde jak to zarąbiście WYSZŁO!

2 godzin temu
Kasia szlendak-sauer
Kasia szlendak-sauer

koks film

2 godzin temu
Sylwia Błaszkowska
Sylwia Błaszkowska

Pide po🍕🍭🍬

2 godzin temu
Malwina Winkler
Malwina Winkler

Slime

2 godzin temu
Kasia Kasia
Kasia Kasia

😫🤕🤧😷🤒🤮🤮🤢🤢🤢

2 godzin temu
Kasia Kasia
Kasia Kasia

Nie wytrzymam nie mogę 🤢🤮🤮

2 godzin temu
Player555
Player555

Elo

2 godzin temu
Filip Chwalek
Filip Chwalek

E

2 godzin temu
cyber234 inwazion
cyber234 inwazion

👍

2 godzin temu
Słodka Czekoladka
Słodka Czekoladka

Kolejny odcinek

2 godzin temu
Darkness YT
Darkness YT

Raz dwa try

3 godzin temu
Mateusz Mycek
Mateusz Mycek

EPICKIE!!!!!!!!!

3 godzin temu
Jakub 12341234
Jakub 12341234

Subskrybuję

3 godzin temu
Ola Marszałek
Ola Marszałek

-#slime

3 godzin temu
Agnieszka Pilarska
Agnieszka Pilarska

EXTRA wow paalion jest extra!!! Kocham Cię paalion!!

3 godzin temu
Halina Urbaniak
Halina Urbaniak

To jest ..........nie mo..........

3 godzin temu
ANETA OSMIALOWSKA
ANETA OSMIALOWSKA

film jest super

3 godzin temu
Macioo! I Oli!
Macioo! I Oli!

Moja ulubiona piosenka

3 godzin temu
Macioo! I Oli!
Macioo! I Oli!

Słucham to chyba 28 raz i dalej spoko nuta

3 godzin temu
ANETA OSMIALOWSKA
ANETA OSMIALOWSKA

💚💚💚💚💚💚💚💚💚

3 godzin temu
Halina Urbaniak
Halina Urbaniak

Miałam buzie pełną wody. dajcie 10 lików a powiem wam co mi się wydarzyło na plarzy.😄

3 godzin temu
Marcelinka Pietralska
Marcelinka Pietralska

Fajnie wyszło nawet nie fajnie ALE ZAJE****IE

3 godzin temu
Olaf Sobczyk
Olaf Sobczyk

palion nagraj fornite plis

3 godzin temu
CRUSHER PL
CRUSHER PL

Oliwier 5 Vista

3 godzin temu
CRUSHER PL
CRUSHER PL

Oliwier 5 Vista 20

3 godzin temu
Maja Kuźmińska
Maja Kuźmińska

Super

3 godzin temu
Sławomir Okuniewicz
Sławomir Okuniewicz

Ja tylko go oglądam

3 godzin temu
CRUSHER PL
CRUSHER PL

Oliwier 5

3 godzin temu
Marlena Ziętkowska
Marlena Ziętkowska

Czyt ti74efircmb

3 godzin temu
Martyna Lege
Martyna Lege

Bedeeeee

3 godzin temu
Tomek Buńko
Tomek Buńko

Fajna

3 godzin temu
Kuba Zawlik
Kuba Zawlik

Witaj Palion :D Uwielbiam twoje piosenki. Żaden z youtuberów mi nie odpisuje ale mam nadzieję ,że ty mi odpowiesz Pamiętam jak była premiera tej piosenki i cięgle tego słucham A tak wgl fajna nutka :D Oby tak dalej

3 godzin temu
Sniper Arena
Sniper Arena

Kur** że co jesteś w Australii 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

3 godzin temu