Maciej Strzesak
Maciej Strzesak

[Zwrotka 1: Avi] Pierwszy milion ponoć trzeba ukraść By nie robić nic i się patrzyć zza biurka Chłopaki biegają, ale to nie maraton Kiedyś za piłką, a dzisiaj za sałatą Pierwszy milion ja wiem, że zarobię Ale nie twoim kosztem ani kurwa na tobie Powiem im co myślę a potem jeszcze splunę Jestem tak niezdarny, że se zbiję fortunę Kłaniają mi się gdy idę przez ulicę Zrobiłem dla nich więcej niż kurwa Unicef Żadnemu z moich ludzi niczego nie zabraknie Będą ze mną w jacuzzi bo byli ze mną w bagnie Dbam o swoich bliskich By nie wylewali łez, tylko popijali whisky Wybacz mordko, że nawijam o hajsie Ale jak już mam umrzeć, no to wolę w penthousie [Refren: Avi x Louis Villain] Million Million Million Million Million Million Million Million Million Million Million Million Million Million Million Million [Zwrotka 2: Avi] Hajs lepiej zakopać, niż wsadzić na konto Nikt nie spyta czyje? Dlaczego? I skąd to? Ja już dawno przekroczyłem limit A apetyt rośnie tak, że się nabawię bulimii Przyda się księgowa i ogarnięty prawnik Będziemy grzecznie czekać, aż sprawa się przedawni Oni nas nie znają, to pierdolą bzdury Uzbroiłem się w cierpliwość, schowałem do kabury Hajs i władza chcą jedno i drugie Ucz się od najlepszych, ja zostałem samoukiem Chcą mieć konta w banku w Zurychu Świetnie wyglądać, się nie martwić o przychód To jest twórczość nie kurwa kariera My jesteśmy pierwsi, a za nami są zera Zapłacę za grzechy i dostanę paragon Widziałem piękne kobiety, widziałem je nago

5 godzin temu
Maciej Kubiela
Maciej Kubiela

coś strasznego...

9 godzin temu
zablokowany
zablokowany

Zajebiste

12 godzin temu
we prestiżowy
we prestiżowy

JV JVG

13 godzin temu
Scorpek
Scorpek

jV

21 godzinę temu
wiktor 997
wiktor 997

Kot w chuj

Dzień temu
Judi Kowski
Judi Kowski

siema

Dzień temu
Adam Sandler
Adam Sandler

A ja wciaz walcze Polsko I Europo!!!!

Dzień temu
ZooM
ZooM

9

Dzień temu
SaioPasjonaciBrzmienia Dp
SaioPasjonaciBrzmienia Dp

treść i forma...coś pięknego

Dzień temu
Słoneczny Bochvs
Słoneczny Bochvs

Ciagle byki wam kibicuje , szykuje się na gruby rozpierdol

Dzień temu
A.C.A.B
A.C.A.B

Dziękuje Avi i przepraszam Avi 🙂🙃

Dzień temu
Mateusz Mateusz
Mateusz Mateusz

Szacun !

2 dni temu
Quebonafide
Quebonafide

WEŹCIE MNIE TAM KURWA PLEASE!!!!

2 dni temu
Veni Vidi Vici
Veni Vidi Vici

nie rozumiem dlaczego, ale jeden z niewielu twórców, który odcisnął, aż takie piętno na mojej psychice i postrzeganiu wielu spraw. czekam z niecierpliwością na zakończenie tryptyku, kibicuje i wierzę, że będziesz w podręcznikach, ukazany jak artysta, nie raper.

2 dni temu
adi xyz
adi xyz

Rap artysta

3 dni temu
adi xyz
adi xyz

Kurwa jaki konkret

3 dni temu
zielski 420
zielski 420

gnq F

3 dni temu
Dorota Pawlik
Dorota Pawlik

Najlepszy 🔥✌️

3 dni temu
Damo
Damo

dobrze to na blendach moze siedziec

3 dni temu
0kular
0kular

0:15

3 dni temu
Zdzisio Malegan
Zdzisio Malegan

wers soboty troche teraz selfpunch XD

3 dni temu
ppNn -T
ppNn -T

Moooocne

4 dni temu
Grzegorz Łukasik
Grzegorz Łukasik

Kozak Panowie 💪💪💪💪

4 dni temu
Grzegorz Łukasik
Grzegorz Łukasik

Kawałek mistrzostwo 🤩🤩🤩

4 dni temu
Paulaaa93
Paulaaa93

Prawda w prawdzie zawarta ..

4 dni temu
gabrielll
gabrielll

0:51 rundki w AMG mordeczko moje cardio

4 dni temu
Nieznajomy Nieznajomy
Nieznajomy Nieznajomy

Gdy wlaczylem ta nute.. zalalem laptopa no kurwa...

4 dni temu
Marcin Ostrowski
Marcin Ostrowski

Kozak!!!

5 dni temu
PANI ŻUKOWSKA
PANI ŻUKOWSKA

Składam się z rozbitych części jak witraż,prędzej się skaleczysz niż ze mną wygrasz🔥⚡

5 dni temu
frendzik
frendzik

dojebany kawalek

5 dni temu
Ania Anka
Ania Anka

Katuję od 2 tygodni.... Znam już na pamięć słowa.

6 dni temu
BBoyRTG Kubsztal
BBoyRTG Kubsztal

Kiedy następna płyta? Jaram się w chuj wami!

6 dni temu
Kacpero HG
Kacpero HG

Zaliczyłem parę dołków #TIGER WOODS..

6 dni temu
Wojtas Hamburg
Wojtas Hamburg

Refren Panie Louis rozjebany w opór !💥🧨💥

6 dni temu
jony
jony

Żyć z sobą w zgodzie aż do usranej śmierci, żeby na końcu wznieść Victorię jak Churchill. Kurwa ty jebany kocurze, życie mi uratowałeś tą piosenką, dosłownie

6 dni temu
Swoj ak
Swoj ak

Piękne słowa

7 dni temu
kpr-
kpr-

SzeF

7 dni temu
dfhfhjd
dfhfhjd

Uważam, że stwierdzenie, że Gotti dbał o rodzinę jest raczej nietrafione, gdyż głównie przez niego Rodzina Gambino upadła xD

7 dni temu
Adam Kuciński
Adam Kuciński

No

7 dni temu
JoHnY OFFICIAL
JoHnY OFFICIAL

Ktoś w 2020???

8 dni temu
MielonyXboxPLayer
MielonyXboxPLayer

Sochaczew piona wariaty pozdro z ck

8 dni temu
Michał Buras
Michał Buras

Gdy się wczuje tom piosenkę to jestem w idnym swiecie

8 dni temu
BartekHmielu
BartekHmielu

Avi mistrz. Chujowo tylko że wziął tego lamusa na gościnę

8 dni temu
paweł kapała
paweł kapała

Sztos byki 🥇. kto tak samo uważa niech zostawi lajka pod tym komentarzem 👍.

8 dni temu
NowTin95 xd
NowTin95 xd

Niby odstawiłem wszystkie uzywki z jakimi wcześniej miałem do czynienia. Ale jak sensu nie było tak nie ma :/

8 dni temu
szczvgiel808
szczvgiel808

P Rop

9 dni temu
Piotrek
Piotrek

Ja się pytam dlaczego nie ma tego na spotify ?

9 dni temu
oldibi
oldibi

Ten flow 👑

9 dni temu
Twój stary pijany
Twój stary pijany

2020??❣️

9 dni temu
Zmieniamy Swoje Życie
Zmieniamy Swoje Życie

To jest rap... Podniosłeś mnie na duchy po rozstaniu z kobitą... Avi, kłaniam się nisko...

10 dni temu
Mikołaj Pichit
Mikołaj Pichit

Byłaby zajebista nuta, gdyby nie to, że Reto na feacie

10 dni temu
ppNn -T
ppNn -T

Avi zawsze spoko

10 dni temu
ppNn -T
ppNn -T

pro ps

10 dni temu
ppNn -T
ppNn -T

Bit mi się kojarzy z którym kawałkiem wwo Siedzi pięknie ten track

10 dni temu
Miłosz Szymański
Miłosz Szymański

Avi zrobił szesnastkę, która bije na głowę wszystkich :) zjadłeś wszystkich :)

10 dni temu
zff hiu
zff hiu

♥️

10 dni temu
A K
A K

Gdzie jest nowa nuta ja się pytam Avi długo dajesz nam czekać ja wiem ze warto!!! Ale daj coś bo nie ma czego słuchać ostatnio z polskiej rap sceny 🙌🙏

11 dni temu
Chudens
Chudens

Kozak nuta szacunek

12 dni temu
Kaes
Kaes

szkoda ze nie ma na spotify :(

12 dni temu
Mirosław Świerczek
Mirosław Świerczek

Slabe

12 dni temu
SprężynaTV
SprężynaTV

<3

12 dni temu
Kuba Lipowski
Kuba Lipowski

Taki filipek to mi sie podoba !!!

13 dni temu
Kaes
Kaes

brakuje mi tych nutek na spotify bo sa tak zajebiste

13 dni temu
Wujek DDL
Wujek DDL

Tak mało wyświetleń bo tak mało ludzi chce słuchać jak jest przejebane.

13 dni temu
murzyn2007
murzyn2007

Jak można nie lubić tego typa... AVI KAT

13 dni temu
Julecki 1910
Julecki 1910

Wujek

13 dni temu
Julecki 1910
Julecki 1910

Brawo

13 dni temu
BULA89CK1
BULA89CK1

Znakomicie brzmią te hajhety przed wersami trzzzz.. trz trz ...trz trz 👌

13 dni temu
BULA89CK1
BULA89CK1

Hej Virgil van dijk mało co jest kiwany , solid cb Liverpoolu

13 dni temu
BULA89CK1
BULA89CK1

03:01 typek po prawej wskoczył w bit jak by że 30 razy nucił kawałek

13 dni temu
BULA89CK1
BULA89CK1

Avi musi jechać na luzie - znacznie lepiej brzmi na luzie niż na pompie , mała uwaga alez trochę nie styka w tym otóż utworze

13 dni temu
BULA89CK1
BULA89CK1

Sztośur

13 dni temu
Olgierd Michniewski
Olgierd Michniewski

Bez szału...

13 dni temu
Lemonn
Lemonn

,,ciemny pokój ale już bez discorda''

14 dni temu
Sadysta
Sadysta

kurwa ten bit arcydzieło

14 dni temu
MrP Game
MrP Game

Kot

14 dni temu
Maras Czaras
Maras Czaras

Kurwa Pyton kawałek!

14 dni temu
Seba Seb
Seba Seb

Ale sztos motywacyjny!!!! Odrazu mogę więcej

14 dni temu
MarMal Cytryna
MarMal Cytryna

Gościu jest najlepszy.

15 dni temu