Stefan Andrus
Stefan Andrus

Witam . Na pańskim ulubionym przejściu na Alejach zdawałem prawko w 1980 roku.

32 minut temu
Krzysztof Ziarkowski
Krzysztof Ziarkowski

Nie wstyd wam jeździć takim autem ? Nie stać na nic ładniejszego ?

11 godzin temu
Michal Veselenyi
Michal Veselenyi

Auto fajné. A na čom by mal jazdiť? Na Scheisswagene?

19 minut temu
Tomasz Lechowicz
Tomasz Lechowicz

Jezdze po Krakowie codziennie i robie okolo 120km, 95% rowerzystow ktorych spotykam NIE stosuje sie do przepisow ruchu drogowe i tez pieszego... nawet zdrowego rozsadku :-D. Rowerzysci uwazaja sie za najlepszych uczestnikow ruchu, sa krolami szos miejskich. Gdy zwracam uwage np. klaksonem to staje sie ich najwiekszym wrogiem :-D. Marzy mi sie duzy SUW z orurowaniem w kolo :-D.

14 godzin temu
Mariusz Zieliński
Mariusz Zieliński

Z jakiego przepisu wynika obowiązek zajmowania skrajnego lewego pasa po skręcie przy skręcaniu w lewo ze skrajnego lewego pasa ? Czy przepis nie mówi, że wolno zająć dowolny ?

16 godzin temu
Motorowery motocykle
Motorowery motocykle

Jestem za a nawet przeciw :). Moda na tabliczki , opisy pod znakami w ilości małej książki, po co to jest przykręcane?. Znaki takie jak droga z pierwszeństwem czy stop i ustąp oraz inne ważne wystarczą. A znaki typu opieści , informacje małymi literami pod znakami strefy są nie potrzebne, bo kto to przeczyta jadąc w ruchu drogowym?. Brak logiki i pomyślunku. Każdy kto zna znaki drogowe wie jak powinien jechać a kto nie przestrzega przepisów to powinien zdać prawo jazdy do Wojewody i fotel bujany na resorach mieć w pokoju. Drodzy organizatorzy wiem jest ustawa którą ktoś wymyślił ale ludzie z tego robi się cyrk.

16 godzin temu
elpg pld
elpg pld

załóżmy, że kirowca nie zastosował się do znaku >koniec ruchu< w którym momencie może dojść do kolizji?

Dzień temu
Piotrek ELO
Piotrek ELO

Trzeba polikwidować przejścia dla pieszych i będzie bezpieczniej jakieś katapulty montować, a po drugiej stronie materac i ludzie by przelatywali nad ulicą i nie musieli by czekać aż ktoś się zatrzyma.

Dzień temu
Czarny Kot
Czarny Kot

W drugiej sprawie aż prosi się o pasy kierunkowe

Dzień temu
kamizuki kame
kamizuki kame

2:40 panie miej pan pretensje do zarzadcy ruchu drogowego 4:20 gdyby ford chamsko przyhamowal zostałby wyprzedzony xd bezsensu to wszystko,

Dzień temu
Artur
Artur

Do tych co narzekają na źle zaprojektowaną drogę: wy musicie mieć łańcuch żebyście jeździli przepisowo? Źle zaprojektowana droga was usprawiedliwia? Nawet jeśli jest, sam przyznam niektóre rzeczy są nie najlepiej zaprojektowane, ale żeby to było usprawiedliwieniem do jazdy nieprzepisowej i hejtowania prowadzącego? Czy każda droga w Polsce musi mieć neony z napisem świecącym "UWAGA TU JEST PRZEJŚCIE DLA PIESZYCH, PROSIMY O ZWOLNIENIE :)))", żeby szanowne oburzone państwo mogło łaskawie zwolnić i nie wyprzedzać na przejściach? Z takim nastawieniem to na pewno nigdy nie będziemy prowadzić w najniższej śmiertelności na drogach na świecie...

Dzień temu
kamizuki kame
kamizuki kame

No bo jest źle zaprojektowana 9 przejść na 1 km daj spokój pojedz sobie do niemiec i zobacz jak tam jest, To nie wina (wiekszosc) kierowcow, ze są wypadki na przejściach, to wina rządu i nie tylko tego który jest obecny

Dzień temu
Igor Kamiński
Igor Kamiński

Czy potrzebne są specjalne światła zamontowane na samochodzie mocy 100 lamp przydrożnych i głośniki o głośności koncertu metalowego, aby zauważyć, że po drodze poruszają się pojazdy o pędzie +700x krotnie większym (o energii kinetycznej już nie wspominając) od pieszego? Zadam Panu też inne pytanie. Czy potrzebuje Pan dwie kreski na drodze, aby być w stanie poruszać się samochodem? ;) Komu przeszkadza, że ktoś sobie ścina rondo? Jak tak robi to patrzy czy nic z boku nie jedzie ,a jak się coś stanie to bierze to na siebie. Ktoś podejmuje ryzyko to jego sprawa. A może to po prostu kwestia ekologii i ograniczenie ścierania tarcz/klocków i spalania dodatkowego paliwa? :)

Dzień temu
Rosyjski Agent Wpływu
Rosyjski Agent Wpływu

70 km/h, dwa pasy ruchu i przejście dla pieszych niesygnalizowane. NO JPDL!! Zróbcie coś z infrastrukturą drogową a nie zwalajcie winy na kierowców.

2 dni temu
Ryszard Festina
Ryszard Festina

7:49 w zasadzie to ta kobieta dobrze pojechała, najpierw chciała udzielić pierwszeństwa pieszej a potem zobaczyła ustąp po swojej stronie i brak ustąp po pana stronie, to że pan ma takie zdanie na temat zawracania nie znaczy, że policja podziela pana pogląd (bo jest to tylko pogląd)

2 dni temu
Kamil Mamcarz
Kamil Mamcarz

Ze tak jeżdżą złotówy to norma

2 dni temu
MrArchDelux
MrArchDelux

Czemu tej pani prowadzącej tak trzęsie się kamera? Nagrywa laptopem, który zgrzany ma włączone wszystkie wentylatory i to przez to?

2 dni temu
Zenon Juszkiewicz
Zenon Juszkiewicz

Bombaj

2 dni temu
Stefan Andrus
Stefan Andrus

Szanowny panie Marku ,8.58 , piesza wchodzi na przejście z wysepką a pan przejeżdża. Ja na zakopiance stanąłem i zaliczyłem strzał w tył. Czy można przejeżdżać w takiej sytuacji?.

2 dni temu
Jan Kołolsky
Jan Kołolsky

Polecam piosenkę Blachy z d.... plmemory.info/video/gq6SrIh0fK-l0Z4/wideo.html

3 dni temu
Eit
Eit

6:10 Podoba mi się ten czerwony okrąg pokazujący miejsce gdzie jest kierunkowskaz :p

3 dni temu
Anonymous
Anonymous

Powiedźcie mi w jakim innym kraju w Europie oprócz Polski stosuje się znak strefa ruchu>

3 dni temu
Fahren
Fahren

U niemców widziałem

2 dni temu
Wiktor Piechota
Wiktor Piechota

z kolei rowerzyści tez w 50% to, matoly choc innego rodzaju niz kierowcy, fit, po studiach, eco, wege i jego styl życia jest najważniejszy, rower sie tez w to wpisuje. jedzie środkiem jezdni, polem przejeżdża przez przejście dla pieszych, przed przejazdem rowerowym nie zwołania, wyjedzą na drogę z maks V 80 km, albo nawet na drogę szybkiego ruchu a ze świateł ściga sie ze skuterami.

3 dni temu
Wiktor Piechota
Wiktor Piechota

przecież za kierownica siedzą w 50% debile i potencjalni mordercy na tyle głupi ze nie sa w stanie usiadomic sobie konsekwencji swoich zachowań jeżeli nie dla innych i chociaż dla siebie np. śmiertelne potracenie rowerzysty z winy kierowcy. ale pewnie różaniec sie buja na lusterku wewnętrznym, a zamiast obrotomierza jest sw. Krzysztof

3 dni temu
roman m
roman m

Tutaj nie ma opcji na dyskusję . Oczywiście ,że są na drodze z pierszeństwem podczas zawracania.Traci tylko pierszeństwo do nadjeżdżających z przeciwka,a wyjeżdżający ma znak ustąp pierszeństwa przejazdu i nie ma dointerpretowywania bo musi ustąpić wszystkim nadjeżdżającym. Ale nikt tego nie wie w większości i jest jak jest. Z całym szacunkiem dla pańskiej pracy Panie Marku. Proszę nie tworzyć nadinterpretacji. Sprawa jest prosta.

3 dni temu
Wojtek Gąsior
Wojtek Gąsior

to nie moj samochud to nie moja reka

3 dni temu
struś pędzisraczka
struś pędzisraczka

Przyznaję bezmózgowie.

3 dni temu
Andrii Lundiak
Andrii Lundiak

Ostatni raz, kiedy często jeździłem na ul. Kamieńskiego do Auchan, przez #Traficar było w grudniu 2019 (było jeszcze "stare" oznakowanie). Potem zmieniłem miejsce pracy, i już rzadziej byłem na Kamieńskiego. Ale jeździłem autobusem, i chyba nawet w marcu 2020, kiedy zaczęła się #kwarantanna, jeszcze było "stare" oznakowanie, no albo ja nie zauważyłem (najprawdopodobniej). Dobrze że teraz wiem na 100% co tam teraz się dzieje - i to jest bardzo dobrze teraz. DZIĘKUJĘ.

3 dni temu
No Name
No Name

Zajebisty program !!! Nie patrzcie na tych debili w komentarzach !!! To pojeby ! antyspołeczne oby spotkali się z policją i utratą prawa jazdy !

3 dni temu
Piotr Żórkowski
Piotr Żórkowski

Drogowi przestępcy xdddddddddd niezła komedia

4 dni temu
konstantine999
konstantine999

Matko, ale ta nasza policja się cacka z debilami na drodze...Nie popieram brutalności i nieuzasadnionego chamstwa, ale w wielu przypadkach, nie powinni policjanci tracić czasu na gadki-szmatki jak z uczniami w szkole, ale do suki, odebrane prawko i won.

4 dni temu
tenktorypisze
tenktorypisze

Poprawic napisy BUS. Farba za droga?

4 dni temu
Igor Kamiński
Igor Kamiński

Zawsze uważałem, że przepuszczanie pieszych w terenach nie-centrum jest chore. Kto jest gościem w centrum - samochód czy pieszy? A kto jest gościem na drodze poza pieszy czy samochód? Sytuacja robi się jeszcze gorsza poza miastem. Ograniczenie 70 km/h i nagle przejście. Każdy zwolennik bezwzględnego pierwszeństwa stwierdzi, że powinno się zwolnić i puścić pieszego, a jak się uważa inaczej to pojawia się nienawiść i słynne "jak nie rozumiesz to powinni ci zabrać prawo jazdy". Mam stare auto o bardzo niskim zawieszeniu. Nie widzę pieszego przed przejściem w większości przejść w mieście. Co zrobić? No oczywiście zwolnić. Gdybym w ten sposób działał to poruszałbym się 20 km/h maksymalnie. Wniosek? Zmień auto. Ale dlaczego wszyscy mają się dostosowywać do grupy osób, która mogła by się zatrzymać i poczekać na przejazd sznuru samochodów? Zagram teraz na emocjach. A może tą kwotę przeznaczę na wsparcie medyków i komuś dzięki temu uratuje życie. Jest to dokładnie takie myślenie. --- Inna sprawa. Słynne zwężanie w Nowej Hucie. Przy przystanku tramwajowym Dunikowskiego pas ruchu został zwężony i poprowadzony do środka gdzie widoczność jest ograniczona do odległości uwaga - 2m (zasłania budka przystanku). Za to po drugiej stronie pas został wyłączony, a pieszego można by zobaczyć z 100m. Jaki jest cel tych praktyk? Na siłę wymuszą się wolniejszą jazdę brakiem widoczności, żeby było bezpieczniej kosztem krótszego czasu reakcji. Gdzie tu logika? Gdzie tu bezpieczeństwo? --- Z ciekawości, w jakim celu ustawodawca zakazał wyprzedzania i omijania na przejściach? Z pewnością po to aby zwalniający samochodów w celu ustąpienia pierwszeństwa nie został wyprzedzony. To proszę mi teraz powiedzieć jak się ma to do sytuacji kiedy jeden samochód jedzie 68 km/h a drugi 70 km/h? Jest jakieś logiczne wytłumaczenie czy tzw. "hejt" i "jak nie rozumiesz to powinni ci zabrać prawo jazdy"? --- Powiedział Pan, że ten dostawczak z 1:53 zaczął równać prędkości, bo zauważył kamerę. Zaczął hamować przez nagonkę jaka została wprowadzona. Bardzo głupi Pana komentarz odnośnie tego kierowcy. Nic nie zrobił a oczywiście do ścięcia. --- Koncepcja prawidłowego kierowcy - chore. Czynnik ludzki zawsze powodował wypadki, spotęgowany przez czynniki jak prędkość czy czynniki pogodowe. Po zapoznaniu się z wszystkimi statystykami powinien dojść Pan do jednego wniosku auta powinny stać. Proszę zauważyć, że nawet przy zachowaniu BHP w miejscu pracy to zdarzają się wypadki. Wniosek - zakazać pracy.

4 dni temu
Martyna B
Martyna B

Zgadzam się panem jeszcze opis tego odcinka trasa Krakow Proszowice a ledwo dojechał do Kocmyrzowa

4 dni temu
tenktorypisze
tenktorypisze

8:25 o ja pierduuuuuuu

4 dni temu
struś pędzisraczka
struś pędzisraczka

4:50 tym busem mógł już się zatrzymać bo widział, że piesi oczekują.

4 dni temu
Mike The Ripper
Mike The Ripper

Przykład tego ronda po prostu aż poraża. Najbardziej parszywa, podła, ordynarna polska cebula i zgnilizna drogowa... Aż się nóż w kieszeni otwiera, a ciśnienie rośnie do 200...

4 dni temu
Mike The Ripper
Mike The Ripper

Wyobraźcie sobie taką sytuację - jedziecie np. środkowym pasem i dojeżdżacie do auta, jadącego lewym pasem. Widzicie przejście dla pieszych, więc zrównujecie się z tym pojazdem, żeby nie wyprzedzać niezgodnie z przepisami. Nagle ten samochód daje po heblach, bo ciul z lewego pasa zapragnął sobie przepuścić pieszego. Wypada policjant, zatrzymuje was i chce dać mandat. Co robicie?

4 dni temu
struś pędzisraczka
struś pędzisraczka

tak sobie ścinają zakręty.

4 dni temu
MrRemy440
MrRemy440

Dlaczego nie malują lini prowadzących? To pomoże wyjaśnić, usprawni ruch, ukoi nerwy itd :).

4 dni temu
Mike The Ripper
Mike The Ripper

W ogóle nie przepuszczą człowieka. No tak, bo mnie pieszemu się należy... Tak się właśnie utrwala w narodzie, że to ja mam pierwszeństwo (mimo że pieszy pierwszeństwa bezwzględnego NIE MA). Natomiast lubują się w tym miłośnicy kamerkowi, którzy bezmyślnie walą po hamulcach, byle tylko coś nagrać. Potem dochodzi do stłuczek i innych zdarzeń, bo jakiś patafian obudził w sobie nutkę reżysera... A prawdziwymi mistrzami są Janusze, którzy zatrzymują się przed przejściem i puszczają ROWERZYSTÓW. Tym - co wprost stanowią przepisy - jeździć do przejściach NIE WOLNO. Może tak JB kiedyś zwróci uwagę, że zatrzymywanie się przed przejściem, by puścić rowerzystę to idiotyzm? Mało tego, powinno być klasyfikowane jako naruszenie prawa, z pełnymi tego konsekwencjami... Piesi sami w sobie też są głąbami, bo wydaje im się, że do przejścia to samochód musi stanąć nieruchomo. Ileż razy trafiałem na sytuację, gdy samochody jadą tak wolno, że pieszy dałby radę przejść, a ten stoi i wytęża wzrok, jakby chciał powiedzieć: "no stój k...a!" No i efekt jest taki, że samochody stają, kierowcy się wściekają, płynność ruchu jest zaburzona. Przez jednego matoła, który nie ma bladego pojęcia, jak zachować się na przejściu dla pieszych.

4 dni temu
YouTube-Kanal
YouTube-Kanal

Czy na al. Daszynskiego jezdzily kiedys tramwaje?

4 dni temu
Anonymous
Anonymous

Nigdy ich tam nie było.

3 dni temu
struś pędzisraczka
struś pędzisraczka

3:17 mógł ruszyć dynamicznie.

4 dni temu
klark kent
klark kent

Widze że tutaj wypowiadaja się sami najlepsi kierowcy… do nastepnego mandatu

4 dni temu
roman m
roman m

Panie Marku niepełnosprawny umysłowo kierowca najedzie z dużą prędkością i pozabija ludzi na chodniku bo go wyrzuci. Nie ma złotego środka. Ewidentne naruszenie wyprzedzania z prędkością -zabierać prawo jazdy na miesiąc (nie mandaty)Zrobi się tak głośno ,że podziała z dnia na dzień. To i tak jest lekko. Skandynawia min. 6 miesięcy za coś takiego.

4 dni temu
klark kent
klark kent

Suszarka to przeżytek, lepsza kasa jest z przejść dla pieszych

4 dni temu
klark kent
klark kent

w mieście chodzimy na piechote a nie jezdzimy

4 dni temu
Vateusz Wmordawiecki
Vateusz Wmordawiecki

Czołówka programu jak za czasów komuny, robiona chyba w darmowym programie do animacji

5 dni temu
Wiktor Piechota
Wiktor Piechota

i oczywsice w swoim mniemaniu jeździ tak "dobrze" ze nie musi stosować przepisów. przy okazji jest świetnym architektem, lekarzem, idealnym katolikiem, i super biznesmenem bo potrafi sprzedać auto ze skreconym licznikiem

5 dni temu
nobodynemoq
nobodynemoq

Dopóki na takich drogach nie będzie mnóstwa kamer i powszechnego mandatowania i odbierania praw jazdy - nic się nie zmieni. Ci ludzie to wsioki - nie z racji miejsca zamieszkania, a z racji mentalności. Innym przejawem ich wsiokowatości jest zwyczaj wywalania za okno opakowań po fastfoodach - walają się tego wszędzie całe stosy... Bo i po co dowieźć do domu i wyrzucić do śmietnika, jak można po wsiokowemu walnąć za okno?

5 dni temu
struś pędzisraczka
struś pędzisraczka

fajny odcinek. miło się słucha.

5 dni temu
Juzek Kuroń
Juzek Kuroń

K apusta P ietruszka R ybitwy wiesniaki nie umieją po prostu jeździć i dla tego jestem za zakazem wjazdu Im do miasta

6 dni temu
Martyna B
Martyna B

Ten odcinek nawet nie pokazuje połowy drogi krakow proszowice ledwo dojechał do kocmyrzowa także może niech pokaże drogę od samych proszowic a potem komentować

4 dni temu
Andrzej Sioda
Andrzej Sioda

LINIA PROWADZĄCA jest przerywana wiec sugeruje kiekunek jazdy ,ale nie zakazuje zmiany pasa!!!!! Oczywiscie pokazane sytuacje sa potencjalnie niebezpieczne,ale to tylko w lusterko spojzec I zachowac sie jak przy zwyklej zmianie pasa

6 dni temu
Ryszard Festina
Ryszard Festina

ale nudne pie...e

6 dni temu
struś pędzisraczka
struś pędzisraczka

fajnie, miło, przyjemnie się słucha tego co logiczne, spójne, racjonalne

6 dni temu
Jakub Gawlas
Jakub Gawlas

A ja uważam, że koło ikei powinno być wydłużone to miejsce wyłączone z ruchu. 3krotna zmiana pasa ruchu na tak krótki odcinku przy takim ruchu jak tam jest powinna być zakazana. Policja powinna tam stać dzień w dzień w okolicach godziny 15-18 i rozliczać wszystkich za to co się tam dzieje. Do ikei i tak wjazd jest od północnej strony, więc po co ryzykować i zazwyczaj łamać przepisy i utrudniać życie innym kierowcom i jeszcze na dodatek objeżdżać wspaniały parking sklepu ikea.

6 dni temu
KowalDW
KowalDW

Ten program udowadnia, jak bardzo pojebaną mamy w Polsce infrastrukturę.

6 dni temu
struś pędzisraczka
struś pędzisraczka

4:05 najlepsze :)

6 dni temu
struś pędzisraczka
struś pędzisraczka

miałbym serce na ramieniu jakbym miał tak beztrosko jechać.

6 dni temu
Bloodmaro
Bloodmaro

Kto powiedział, że nie można "ściąć" ronda? Jeśli użyjesz kierunkowskazu przy zmianie pasa ruchu i zjeździe z ronda, to jest to w pełni legalne 🤷‍♂️ kolejny przykład totalnej nieznajomości przepisów przez tego dziadziusia

6 dni temu
bas_sko
bas_sko

przy wyjeździe z ronda dwa pasy rozdziela LINIA CIĄGŁA. Cwaniakowanie jest fajne, nie ? Ale znajomość podstaw już kiepska ?

6 dni temu
Tomasz Grodzki
Tomasz Grodzki

Też ciągle jestem świadkiem takich sytuacji i co. Po prostu czuję bezsilność a ludzie stosujący się do przepisów (nie tylko w tej dziedzinie) uważani są za frajerów. Ale ryba psuje się od głowy więc kiedy rządzący nagminnie łamią wszelkie zasady i Konstytucję to to staje się pożywką dla reszty. Takie szczucie polityków, że jakaś kolumna VIP jechała i nie ustępowała drogi ludziom powoduje, że ci ludzie przestają ustępować drogi karetkom. Pojazd uprzywilejowany ma pewne prawa i ich zgodność stosowania nie my powinniśmy rozliczać a inne służby więc dajmy spokój tej wojnie bo do niczego dobrego ona nie prowadzi. goombay

7 dni temu
Kubala
Kubala

Co za świry , jak można tak przez rondo przejeżdżać ?? LOL

7 dni temu
Piotr Sulej
Piotr Sulej

Po co ta strefa ruchu wogóle tam jest?

7 dni temu
struś pędzisraczka
struś pędzisraczka

1:17 nie dziwię, że gostek wyszedł. programacja mózgów. nie do wiary.

7 dni temu
gyrayec
gyrayec

To logiczne, że pierwszeństwo ma ten, kto jedzie prosto.

7 dni temu
gyrayec
gyrayec

@Ether Mam od 27 lat. A w omawianym przypadku wystarczy znakami odwrócić pierwszeństwo i problem sam się rozwiąże.

6 dni temu
Ether
Ether

Mam nadzieje że prawa jazdy nie masz i że dorośniesz zanim to prawo jazdy zdobędziesz.

6 dni temu
barciu11
barciu11

4:38 haha te uszczypliwe komentarze Pana Marka

7 dni temu
Paweł Czerny
Paweł Czerny

Z innej bajki czekam jak zmienią przepisy z jazdą po chodniku w wawie i zamiast pouczenia zaczną dawać mandaty i to nie śmieszny 250 zł co to jest jak dzień w dzień w wawie jeżdżą po chodnikach mam nadzieję że to się zmieni i już powoli skączy się jazdą po chodniku

7 dni temu
struś pędzisraczka
struś pędzisraczka

motocyklista bez żadnej wyobraźni.

7 dni temu
Kazimierz Wichura
Kazimierz Wichura

3,14 ....nie widziałem przejścia....to , kuźwa jak on porusza się po drodze jak nie widzi ?

7 dni temu
Tomek Musielak
Tomek Musielak

Niech montują światła albo zmienią te przejścia na wzór niemieckich rozwiązań...

7 dni temu
Maciej Broniarek
Maciej Broniarek

Swietny odcinek. Doskonaly program. Dzieki Wam przypomnialem sobie wiele przepisow. Dzieki Wam zwracam znacznie wieksza uwage na przejsciach dla pieszych. Dzieki Wam przestrzegam predkosci. Dzieki Wam jezdze coraz bardziej swiadomie. Dzieki Wam mysle na drodze.

7 dni temu
Piter Ziom
Piter Ziom

Co mają starsze samochody do prędkości... Autor filmu to chyba zawsze jedzie 50 na 50 i zaraz ma 70 i znów 50 i. Hamuje i przyspiesza...

7 dni temu
Jack Jack
Jack Jack

A do tego na pewno zatrzymuje się na strzałce warunkowej jak nauka jazdy...

7 dni temu
nitroprusydek
nitroprusydek

Marek wez wytlumacz tą sytuacje tym tumanom bo to co sie dzieje w komentarzach pod filmem wola o pomste do nieba. plmemory.info/video/dMmvnZykmomGsZY/wideo.html

7 dni temu
struś pędzisraczka
struś pędzisraczka

4:04 najlepsze :):) i co tym zyskał?? co do ujmy też ma Pan rację:)

7 dni temu
Aleksander W.
Aleksander W.

Zabrać złotówie dożywotnio prawko. W wydziale komunikacji przed biurem praw jazdy ochroniarza z siekierą. Nic tak nie irytuje, jak przysłowiowy złodziej, który złapany na gorącym uczynku za rękę pieprzy, że ręka nie jego (A czyja? Z przeszczepu? xD).

7 dni temu
roman m
roman m

Tutaj parę sytuacji jest trudnych dla kierowców . Zatrzymanie prawa jazdy. Zgadza się. Ale nie wyobrażam sobie przejechania.Trzeba natychmiast się zatrzymać,maksymalnie skorygować błąd na ile się da. W Norwegii koledzy w pracy przy okazji rozmowy gdyż jednemu zatrzymano prawo jazdy za przekroczenie 26 kmh na 6 miesięcy na obwodnicy(nie w mieście) ,gdy im powiedziałem o naszym prawie i możliwościach utraty to pierwsze co się spytali . JAK w POLSCE LUDZIE PRZECHODZĄ PRZEZ ULICĘ ? Pooglądali takie filmiki o jeździe u nas i temat się ciągnął przez tydzień. Jak mi było wstyd przed ludźmi . Kraj w Europie ale tylko geograficznie.Weźmy się wszyscy i zacznijmy korekty jazdy i zachowań od siebie. Na pewno będzie lepiej. Może inni też coś zobaczą i podłapią. Wszyscy mamy rodziny , dzieci i część z nich też korzysta z przejść dla pieszych na codzień. Nie bierzemy tego pod uwagę. A nasze dzieci 10-cio , 11-to letnie i w innym wieku zmagają się z walką na drodze. Tak, w takich przypadkach ,a może w jeszcze gorszych. Ciężko ogląda się te programy bez horyzontów na przyszłość.

8 dni temu
struś pędzisraczka
struś pędzisraczka

a może tak zaśpiewamy wspólnie "bo wszyscy wolacy to jedna rodzina" ??

7 dni temu
gleszek
gleszek

"No niestety muszę nałożyć mandat..." - no właśnie takie podejście policji, do tematu niebezpiecznych wykroczeń.

8 dni temu
Bartosz Sekuła
Bartosz Sekuła

5:51 😒😣

8 dni temu
Bart
Bart

1:33 Że co robimy?! Za usiłowanie zabójstwa przechodnia, atak na policjanta, ucieczkę, nie zatrzymanie się na wezwanie i jazdę w miejscu niedozwolonym pan prokurator z dzikim uśmiechem powinien proponować 10-15 lat w sądzie! Toż to jakaś paranoja co się odpierdziela w tym państwie!

8 dni temu
Marcin Pałasz
Marcin Pałasz

Ja bym się nawet nie zdziwił, jakby ten zarządzający ruchem nie miał prawa jazdy.

8 dni temu
Apache A
Apache A

Zarządzający ruchem jest do zwolnienia. Nie ważne, czy ma PJ, czy nie, czy jest znajomym Piaska, czy może Maryli R. Jest do zwolnienia, bo nie ma pojęcia co robi.

7 dni temu
roman m
roman m

Są znaki ? Są . To co to za pytania ? A jak droga ma zmienną krzywą i znak to co? Nie wiesz jak jechać? Co jest skomplikowane w zatrzymaniu się widząc znak ustąp pierwszeństwa przejazdu ? To jest tragedia drogowa to co ci ludzie pokazują. Naprawdę . Ale to też przyczyna nauk internetowych samozwańczych wykładowców. Inwestycja w książkę 30 zł i czytamy ,są obrazki ze znakami kolorowe i człowiek trochę wie w temacie . A co do kierunków to tam na kogutach trzeba jeździć chyba. Jestem w szoku."Pobite Gary". I po co się o kierunki pytać jak ludzie się nie zatrzymują na podstawowym znaku. Pozdrawiam wszystkich i namawiam do czytania.

8 dni temu
Zenon Juszkiewicz
Zenon Juszkiewicz

brak prawa więc nie wiadomo, może jeszcze 100 lat, albo będziemy faktycznie częścią BRD

8 dni temu
Aleksander W.
Aleksander W.

51 takich rowerzystów dało łapkę w dół. ;)

8 dni temu
struś pędzisraczka
struś pędzisraczka

I daj im więcej praw, buduj ścieżki :) Do roboty i po 12 godzin tyrania!!! Wtedy nie będą mieć czasu narzekać, domagać się, użalać nad sobą i oczekiwać ekstraktów. Przyjdzie taki styrany na chatę, zje, przybrowaruje i lulu. Oczywiście przed tym tradycyjnie paciorek, kapucyn i dzionek zakończony.

3 dni temu
BMW E90
BMW E90

Zamiast tak krytykować innych to skup się dziadek na sobie bo musisz mieć strasznie nudne życie xD

8 dni temu
nobodynemoq
nobodynemoq

@BMW E90 wiemy o Tobie, że jesteś idiotą i burakiem który uważa, że można zapieprzać jak kretyn - tylko dlatego że tak mu się wydaje...

5 dni temu
Krzysztof User
Krzysztof User

@Jerzy Zięba nie tylko bmw, ale i audi, skoda iinnych mark

6 dni temu
BMW E90
BMW E90

Masiu Masiu no szkoda czasu serio. W ogóle nie można już własnej opinii dać bo zawsze znajda się hieny do krytykowania xD

7 dni temu
Masiu Masiu
Masiu Masiu

BMW E90 szkoda odpowiadać na takie komentarze :) 🖐🏼🖐🏼🖐🏼

7 dni temu
Jerzy Zięba
Jerzy Zięba

Taki psychol z bmw przez miasto jechał w Bełchatowie 140 km/h zmasakrował młodą dziewczynę, tacy psychole powinni na budowach taczkami zaprawę wozić a nie wsiadać do samochodu.

7 dni temu
Kubuncioify
Kubuncioify

Droga jest nieprzemyślana, ograniczenie do 70 totalnie bez sensu- wiem, że są przejścia, ale czy nie lepiej zrobić przejście nad drogą. Nie idźmy w stronę ciągłych ograniczeń w imię bezpieczeństwa, uczmy bezpiecznych zachowań na drodze zamias stawiania znaków ograniczeń prędkości.

8 dni temu
nobodynemoq
nobodynemoq

nie jest nieprzemyślana - droga pozwala na bardzo wygodny i sprawny dojazd do tych podmiejskich miejscowości. Nawet ukłonem w stronę kierowców (chyba niepotrzebnym, jak widać) jest brak ograniczenia do 50 km/h na KAŻDYM przejściu dla pieszych (co jest obecnie standardem na krajówkach). Jeśli już coś jest nieprzemyślane to to, że wygląda na zbyt dobrą i przez to jest sporo idiotów którzy chcą jeszcze bardziej przyspieszyć. Powinna mieć zdecydowanie węższe pasy, wtedy debile by w obawie o lakier swoich 20-letnich BMW jechali zauważalnie wolniej... Tam powinien być fotoradar co kilometr, a na każdym przejściu kamera rejestrująca debili wyprzedzających i omijających samochody przepuszczające pieszych.

5 dni temu
Kubuncioify
Kubuncioify

@Paweł Rączka Masz trochę racji, jednak wstawiając ograniczania prędkości na przyjemnych szerokich drogach, niczego się nie nauczymy...

7 dni temu
Kubuncioify
Kubuncioify

​@Piotr K masz racje przecenianie swoich możliwości jest złe, ale spróbuj tylko się "doszkalać" nawet gdybyś chciał, nie jest to takie proste, przynajmniej dla zwykłego użytkownika drogi, a to właśnie w to powinniśmy inwestować.Drażni mnie to ciągłe ograniczanie prędkości i traktowanie wszystkich kierowców jak debili, niech w końcu zrobią krok w drugą stronę. Debili nic nie powstrzyma przed głupotą. Żeby chociaż te pieniądze z mandatów szył w jakimś stopniu na doszkalnie kierowców, albo niech w końcu zaczną budować kładki na drogach dwupasmowych...

7 dni temu
Kulfon Rudobrody
Kulfon Rudobrody

Kubuncioify - to chodzi tylko i wyłącznie o nabijanie kabzy urzędasom / pierdzistołkom i nie tylko im. No niby skąd psiarnia "dorobiła" się pościgowych beemek serii 330i xDrive jak nie od frajerów podatników ? Dojnej krowy nie zlikwidują podobnie jak ZUS-u.

7 dni temu
Piotr K
Piotr K

Pan w nagraniu wyraźnie powiedział, że tam się nie da przejść, bo nikt nie zwraca uwagi na pieszego. Gdybyśmy to robili to pewnie nie musiałoby tam być takiego ograniczenia, ale niestety wszystkim się wiecznie śpieszy. Jeżdżą z taką dopóki auta z drogi nie wyrzuca, bo "przecież jadę szybko i bezpiecznie, mam ponadprzeciętne umiejętności", a w życiu na torze nie był, nie szkolił się z jazdy w poślizgu czy temu podobne - oczywiście dopóki jest długa prosta, 2 pasy, bo można lekko zjechać na ten drugi jak się nie zmieszczę, a jak trzeba będzie wykonać jakikolwiek manewr to jest nagle kolizja/wypadek.

8 dni temu
Wiktor Piechota
Wiktor Piechota

No a co, jakby Pani Roksana zle pojechała, to usprawiedliwia nazywanie jej lajza ?

8 dni temu
Aleksander W.
Aleksander W.

Czas na obowiązkową rejestrację rowerów. Eh.

9 dni temu
Polok
Polok

Stereotypy poleciały od specjalisty. TVP czego oczekiwać więcej jaka telewizja taki specjalista...

9 dni temu
Lucky Luke
Lucky Luke

"mam 70 a nawet 72 na liczniku" a wszyscy musza mnie omijac

9 dni temu
Bloodmaro
Bloodmaro

Na liczniku 72 to jak będzie 66 w rzeczywistości to jest góra. Zazwyczaj około 62. No ale skąd taki stary dziadziuś ma cokolwiek wiedzieć o technice 😒

6 dni temu
Piter Ziom
Piter Ziom

@Marcin Berman taki znawca i filmy nagrywa...

7 dni temu
Marcin Berman
Marcin Berman

nie da się omijać czegoś co jedzie. Można wymijać lub wyprzedzać.

8 dni temu
rad zie
rad zie

słaba ta organizacja ruchu w krakowie, a ta strefa ruchu i jej naduzywanie to chyba standard dla osób organizujacych ruch w krakowie

9 dni temu
Pleiades
Pleiades

jprdl szkoda ze dłuższy nie jest ten tekst pod zakazem ruchu, bede tam jechał to sie zatrzymam na srodku skrzyzowania i sobie bede kurna czytał.

9 dni temu
Eugeniusz Gacek - Hodowca nietoperzy pocztowych
Eugeniusz Gacek - Hodowca nietoperzy pocztowych

9:25min. To NIE przestępstwo a wykroczenie, panie "prawnik"((.

9 dni temu
Jerzy Rojek
Jerzy Rojek

"Drogowi przestępcy" ! Ja pierd... , strasznie delikatny jest Pan w określeniu tych umysłowych niedojebów którzy tam jeżdżą. Czasem taki kretyn kończy jak ci , na drzewie i Najwyższemu dzięki że nie było tam matki z dzieciakami albo ojciec nie odepchnął żony i dziecka ponosząc samemu śmierć jak było w Warszawie. A ten wrak po uprzątnięciu trupów powinien tam zostać , może to byłoby ostrzeżeniem dla idiotów. I może Pan popytać policjantów na ilu km/h zatrzymał się licznik w tamtym Leonie. To jedno. Kierowcy Podwyższonego Ryzyka to plaga tamtej drogi i gdyby policja chciała to skarb państwa byłby pełniejszy ale mandat w wysokości 200 pln to policja może sobie w dupę wsadzić a nie straszyć takich debili. Za takie sytuacje jak opisane to minimalny mandat 4000 pln , to ma boleć a nie rozzuchwalać. Korzystam z tej drogi i to co pan przez chwilę doświadczył to taka norma tam.

9 dni temu
Sokół Wędrowny
Sokół Wędrowny

Bo ku.wa brak psów to powoduje, brak mandatów bezkarność debili... Nawet jak cwel jedzie fura za 200 tys zł i kpi z przepisów, dostanie mandat 500 zł to dla niego jak 2 zł. Gdzie ta ku..wa policja jest... Zabierać prawko, wysokie mandaty albo takie filmiki wsadźcie sobie w dupę.

9 dni temu
Klaudia ejksza
Klaudia ejksza

w mc albo kfc :D

8 dni temu
BMW E90
BMW E90

XD to nie o to chodzi ale dobra

8 dni temu
struś pędzisraczka
struś pędzisraczka

szacunek dla gościa :)

9 dni temu
struś pędzisraczka
struś pędzisraczka

no rzeczywiście porażka z tymi prędkościami. ja bym się bał, że coś/ktoś mi wyskoczy. może bym 10-15km/h więcej pojechał i koniec.

9 dni temu
Nieznany Man
Nieznany Man

Jeśli jest tyle komentarzy, to znaczy, że nie zostało to dokładnie prosto wyjaśnione.

9 dni temu
Tomasz Weinbrenner
Tomasz Weinbrenner

Do nie jest wyprzedzanie

9 dni temu
Hfyug Hfyuh
Hfyug Hfyuh

Myślisz że wyprzedzanie to zmiana pasa musi być?

8 dni temu
KaktusElektryk
KaktusElektryk

Wyprzedzanie - manewr przejeżdżania obok pojazdu lub uczestnika ruchu poruszającego się w tym samym kierunku

9 dni temu
Ameliniowy
Ameliniowy

Wszystkie opisane tutaj sytuacje to jest wynik ,,publicznych'' przetargów. Zamiast kładki, to litr farby, 4 znaki i za 10mln. mamy coś co nazywamy przejściem dla pieszych. A rondo to kolejny wynik, ponieważ firma kolegi musi zarobić, projekt ronda zrobił 2 letni syn wykonawcy, a nasi wspaniali bracia za wschodniej granicy ciężko pracowali, aby droga nie wytrzymała dłużej niż 2 lata czyli tyle ile pewnie jest gwarancji wykonawcy na dany odcinek. A co do takich pięknych jazd, to pokazujcie nagrania od SOP'u jak rozwalają często auta, jak spychają ludzi z drogi. A no tak zapomniałem. Nie pokażecie tego bo przecież przelew na 2mld przyszedł do was i zamiast spożytkować to właśnie na poprawę bezpieczeństwa na drogach( nie piszę tu o znakach jakie tylko potraficie dać, ale o poprawę stanu nawierzchni dróg oraz na mobilne stacje diagnostyczne bo tyle ulepów jeździ po naszej drodze że to się w głowie nie mieści).

9 dni temu
nobodynemoq
nobodynemoq

Jasne, kładki. Najlepiej w ogóle przejście podziemne, z zasiekami - niech się pieszy przeczołga i zrozumie że nie ma swoją podłą obecnością zakłócać ŚWIĘTEJ PŁYNNOŚCI JAZDY! Tam powinny być po prostu światła wzbudzane przyciskiem - i nie będzie czekania na uprzejmość, tylko czerwone i już. A ronda, wyobraź sobie, są po to żeby właśnie zmniejszyć prędkość a zwiększyć płynność jazdy i przepustowość drogi. Dzięki rondom nie tworzą się korki na drogach dojazdowych, bo można w miarę sprawnie włączyć się do ruchu. Noga z gazu, włączyć myślenie.

5 dni temu
Max Rathanos
Max Rathanos

Heh bana dostałem to ja kamizuki kame Skoro piesi mają pierwszeństwo to zróbcie pierwszeństwo dla pojazdów przed pociągiem Usuncie znaki stop

9 dni temu
El Nino
El Nino

Oczywiście że młodzi kierowcy najgorsi haha 😂 nie to co zawodowi kierowcy tirów i skodzinek służbowych oni ta są prawdziwe diamenty na drodze

9 dni temu
Marcin Berman
Marcin Berman

najgorsze są złotówy, ale fakt, że tiry nie są dalego za nimi.

8 dni temu
struś pędzisraczka
struś pędzisraczka

6:38 nawet nie przeprosił awaryjkami :)

9 dni temu
Matares
Matares

91 osób jeździ jak większość z tego odcinka

10 dni temu
Wojtek Gąsior
Wojtek Gąsior

i cale zycie drugi

10 dni temu