Raf Cio
Raf Cio

Więcej jest takich brzydkich ryjów, które powinny nosić maskę jak wychodzą z domu. 😆😆😆

22 minut temu
michal 3248
michal 3248

O co w tym chodziło? Xd

41 minuta temu
Bartosz Wojcik
Bartosz Wojcik

dałem łapke w dół za TVP :(

Godzinę temu
Harax
Harax

Ale to było złe XD

Godzinę temu
Milikki
Milikki

Jak im nic nie jest przecież krzywomordzizm i gwjocholizm i stacholizl o dziwo holizm to nic?

Godzinę temu
gurdaśny 13
gurdaśny 13

Dacie mi suba Nick gurdaśny 13 18subuw

Godzinę temu
kondziu69 the player
kondziu69 the player

Super film ale zaraz pisiory zaczną Cię wyzywać od lewaka ale ich ból dupy jest bezcenny.

2 godzin temu
HaDeS
HaDeS

0:24 xD

2 godzin temu
Rowan X
Rowan X

Życie to nie tvn

2 godzin temu
Szara Myszka
Szara Myszka

0:00

2 godzin temu
Alkarka :]
Alkarka :]

Mój ulubiony film

2 godzin temu
Mordarg00
Mordarg00

Filmik fajny ale ni jak nie ma się na szczęscie do rzeczywistości :) Pestrzegają norm jak tylko mogą na ogół * ;)

3 godzin temu
Maciej Tyblewski
Maciej Tyblewski

Aha 4.59

3 godzin temu
Michachalek
Michachalek

Jacek super animacja😍

4 godzin temu
Halas
Halas

co za debilny film

4 godzin temu
KOZAKKoMiKs Pl
KOZAKKoMiKs Pl

heh Wojciech Cejrowski xD

4 godzin temu
Marcel Olej
Marcel Olej

Zgadłem xD

4 godzin temu
Maria Filip
Maria Filip

Jestem obrarzona ja mam krzywe zęby a ty jeszcze mi to rzucasz w twarz jesteś okropny

4 godzin temu
ROMIANOHM
ROMIANOHM

I tak powinny wyglądać reklamy w TV 😁

4 godzin temu
Jakub Styczen
Jakub Styczen

0:49 kto też zatrzymał, bo chciał znaleźć jakieś easter eggi?

4 godzin temu
annag cocl
annag cocl

Dziewczyna w masce, a ja od razu skończyłam z Miraculum xD

4 godzin temu
Ewa Gosek
Ewa Gosek

Polisz sasydżys XD

5 godzin temu
KittyLady
KittyLady

CZY TYLKO JA NIE WIEM O CO W TYM CHODZI?

5 godzin temu
migo 4246
migo 4246

Dobra odpowiedz mi na to maska zatrzymuje bakterie i wirusy z obu stron przez co wszystko co jest na stronie wewnętrznej wdychasz i przez co może się zakazić czymś ze strony wewnętrznej z tego wynika obniżona odporność i zwiększona szansa na zakażenie korona wirusem a tak na serio to ja nie wychodze z domu i słucham rodziny a ona mówi żeby nie nosić maski i tam u gury piszę moją interpretację ich myślenia i jeszcze jedno nie obrażaj mi tu księży Ps. Jak nosisz maskę to ją często zmieniaj

5 godzin temu
migo 4246
migo 4246

@annag cocl we czy ty sobie sprawy że odpowiadasz na mój komentarz a nie piszesz normalnie swój komentarz?

4 godzin temu
annag cocl
annag cocl

Ja naprawdę się nie mogę śmiac, mądry (pod kątem lekarzy) pomysł na filmik :3

4 godzin temu
Jegg -
Jegg -

No właśnie, po co komu ta maska jak i tak nic nie daje, dobrze że zrobiłeś o tym animacje bo już mnie wkurzają ci ludzie co je noszą...

5 godzin temu
Alkarka :]
Alkarka :]

Oszalała przez tego świrusa z Chin wesoły moment

6 godzin temu
Basia Wojda
Basia Wojda

P

6 godzin temu
Weronika Kleniewska
Weronika Kleniewska

Koronawirus to chińska podrubka czarnej śmierci. 😂😂😂

7 godzin temu
justyna wieczorek
justyna wieczorek

kurwa co to bylo???? no powietcie

7 godzin temu
Jakub Jeż
Jakub Jeż

Co roku na grypę umierają setki tysięcy ludzi - Nikt nie nosił maseczki. TVN nie powie - ludzie spokojni. TVN powie - ludzie panikują. Ta pandemia to fikcja. Nie dajcie się ogłupić.

8 godzin temu
Córka Bellony
Córka Bellony

On nuci na początku ,,rudy się żeni"

9 godzin temu
Wojtek Kaźmierczak
Wojtek Kaźmierczak

japierdole

9 godzin temu
woiour loin
woiour loin

Czat na żywo: Nikt: Zupełnie nikt: Dzieci z YT: JD JD JD JD JD

9 godzin temu
RAIN
RAIN

za 10 lat przeczytam sobie ten komentarz

10 godzin temu
woiour loin
woiour loin

Ja tak samo nienawidze ludzi którzy chodzą w maskach xd

9 godzin temu
Zazeek __
Zazeek __

Dzieci z tik toka już to przejęły 😭😭

10 godzin temu
Kubański 75
Kubański 75

guwniane

10 godzin temu
Bedi f
Bedi f

J

10 godzin temu
tarnowek1
tarnowek1

Reklama dla naiwnych ludzi.

10 godzin temu
Konik Ziemniaczek
Konik Ziemniaczek

Maska jest a gdzie rękawiczki xF

10 godzin temu
Szlet
Szlet

ja jestem wyznawcą jehowy i poczułem się urażony tą animacją:(

10 godzin temu
Lubiś
Lubiś

Aktor? Tancerz? JUST WANNA BREAK THE RULES Wampir na lodzie! I tak przed kazdym filmem k***a mać

10 godzin temu
Agnieszka Waszkiewicz
Agnieszka Waszkiewicz

Pani robak xD

11 godzin temu
Tomasz Prus
Tomasz Prus

Jezuuuuuu! Wdepnolem w kupe

11 godzin temu
Tomasz Prus
Tomasz Prus

Brama to znak McDonald

11 godzin temu
BLOX BSP
BLOX BSP

nie moge przestać tego śpiewać wkońcu przez ciebie przejde na ten islam :(((

11 godzin temu
Simsella
Simsella

Brzmisz jak mój katecheta Szczęść Boże

11 godzin temu
BLOX BSP
BLOX BSP

he he

11 godzin temu
AdamK SkR
AdamK SkR

+100

12 godzin temu
J D
J D

W Niemczech dzieci nie mogą wychodzić z domu ale rodzice tylko na zakupy jusz tak

14 godzin temu
Teresa Kaciuba
Teresa Kaciuba

Ja naprawdę się nie mogę śmiac, mądry (pod kątem lekarzy) pomysł na filmik :3

14 godzin temu
dutoiu hour
dutoiu hour

"życie to nie TVP" 😂 XDDD

14 godzin temu
Ktośtaki !
Ktośtaki !

Wczoraj (2 kwietnia) była 15 rocznica śmierci papieża! Pamiętamy!🕯️🕯️🕯️

15 godzin temu
Słodki Świat Amelki
Słodki Świat Amelki

Wtf jak lexy chaplin

15 godzin temu
Filipek_xD
Filipek_xD

0:25 o miałem grypę :D Edit1. Tak wogóle to ta typiara w masce wygląda jak moja nauczycielka xD

15 godzin temu
dutoiu hour
dutoiu hour

Ja nie moge śWIRUS

14 godzin temu
yomanyqqa
yomanyqqa

Ło pieruny ale to bylo śmieszne! Weź już znowu zrób reklamę Lenovo Legion i zniknij na rok..

15 godzin temu
Ola Dobrowolska
Ola Dobrowolska

Ja byłam w sklepie oczywiście w Biedronce i miałam maseczkę na dłonie ponieważ hce jeszcze porzyč

15 godzin temu
Sylwester nowakowski
Sylwester nowakowski

Nie... Spodziewałem się XDDDDDDDDDDDD

16 godzin temu
Wiktor Sikora
Wiktor Sikora

Tyle że na zakupy w internecie się o wiele dłużej czeka...

16 godzin temu
Tails
Tails

Życie to nie TVP, nie będziesz miał latającegokota w domu

16 godzin temu
Stasio Rabenda
Stasio Rabenda

Nigdy więcej nie zjem pasztetu

21 godzinę temu
Ryan Rooney
Ryan Rooney

Te maski dla wirusa są jak otwarte okno dla komara, albo jak psiocha dla plemnika, możecie sobie nimi podetrzeć te tępe mózgi :D

22 godzin temu
Forestman91
Forestman91

O_o

22 godzin temu
Sweex
Sweex

Ja tak samo nienawidze ludzi którzy chodzą w maskach xd

22 godzin temu
drttyu liqm
drttyu liqm

0:30 te jego spodnie xd

23 godzin temu
jestem widz
jestem widz

🦹‍♂️

Dzień temu
Paweł P
Paweł P

Kto ogląda 2020 kwietnia

Dzień temu
It's Only Game Why You Have To Be Mad ?
It's Only Game Why You Have To Be Mad ?

a to czasem nie tak że zarażeni powinni nosić maski ?

Dzień temu
drttyu liqm
drttyu liqm

Bardzo fajny film. Może w jakimś stopniu uświadomi niektórych,że nie warto zgrywać "odważnych".,

22 godzin temu
Król Kotów
Król Kotów

Czy świadkowie jechowi to nie przypadkiem pany z kanału gf darwin?

Dzień temu
Tiger Ek
Tiger Ek

Aha

Dzień temu
Chikcen Nugger
Chikcen Nugger

śmieszne

Dzień temu
Pawli x
Pawli x

Wiemy jak wyglądasz

Dzień temu
Diablo Hax
Diablo Hax

Jaka to piosenka ? xD (serio niewiem xd) (ta z końca)

Dzień temu
szymon jeżewski
szymon jeżewski

Ale po co ty się naśmiewasz z osób które myślą że maseczki nie są przydatne? Raczej nic ci nie zrobily. Oni mają własne zdanie i trzeba to uszanować. Bardzo nie fajnie

Dzień temu
uchatka patagońska
uchatka patagońska

Kto nie zna tej jego czabki

Dzień temu
Bartosz Zabrocki
Bartosz Zabrocki

RUB je dłusze pls

Dzień temu
Sparkus
Sparkus

Jebać TVPis PROPAGANDE

Dzień temu
uchatka patagońska
uchatka patagońska

Ten dżin to Akinator

Dzień temu
BLOX BSP
BLOX BSP

co on tam robil???

Dzień temu
izabs
izabs

Ten koniec był przepiękny 🤣

Dzień temu
Małgorzata Wilczewska
Małgorzata Wilczewska

Głupota górą ! Dowcip ma śmieszyć nie obrażać..Gratulacje dla autora .

Dzień temu
Radek Szlem
Radek Szlem

Hej, jeśli interesujesz się motocrossami, grami itd. zapraszam na mój kanał. Jestem początkującym youtuberem. Mam nadzieję że zostawisz lika i subskrypcję, jeśli tak odwdziecze się tym samym. Pozdrawiam😁

Dzień temu
adusrezi
adusrezi

Dobree

Dzień temu
Konstańczyko-politańczyko wianeczka
Konstańczyko-politańczyko wianeczka

Ja nie moge śWIRUS

Dzień temu
Kacper G
Kacper G

Ale kurwa śmieszne wprdlj

Dzień temu
Foxy 2
Foxy 2

Kto oglądał więcej razy? XD

Dzień temu
The SzuN
The SzuN

Maskę wzięła a rękawiczek zapomniała 🤣

Dzień temu
Qrangee.
Qrangee.

ee jaki sklep w polsce tak wygląda?

Dzień temu
RADSON TV
RADSON TV

12 latek w gimnazjum?

Dzień temu
Czarna Ekipa
Czarna Ekipa

Rząd: Noszenie masek nic nie daje. Tez Rząd: 😷😷😷😷

Dzień temu
BleeTiT
BleeTiT

Uwielbiam czarny humor do tego ten najbardziej niepoprawny politycznie ale to było tak chujowo suche, że straciłem minutę życia.

Dzień temu
Anime Girl
Anime Girl

Poproszę brata by mnie walnął w mordę i może się uda!!

Dzień temu
Anime Girl
Anime Girl

No raz widziałam biedronkę i nie odpowiedziała mi na niskie ceny

Dzień temu
Anime Girl
Anime Girl

Nie powinno być fajfus, powinno być sfajdus xd

Dzień temu
Anime Girl
Anime Girl

1:03 5 złotych poszło w podróż tym razem, nie do kasy

Dzień temu
Turin Mormegil
Turin Mormegil

To jest tak nieśmieszne. Ja pierdole.

Dzień temu
Rafał Szwed
Rafał Szwed

Życie to nie TVP. Na kakao trzeba zasłużyć

Dzień temu
shadows
shadows

Bardzo fajny film. Może w jakimś stopniu uświadomi niektórych,że nie warto zgrywać "odważnych".,

Dzień temu
Mateusz P
Mateusz P

te łapki w dół to zapewne od pissowskich trolli, piękny odcinek

Dzień temu
Cezar 122
Cezar 122

Boże że są ludzie którzy dalej myślą że Koronawirus to poważna choroba a nikt nie widzi że to niszczy naszą gospodarkę 2000 zarażonych na 37 milionów w Polsce a ludzie panikują jakby to było niewiadomo co a umieralność na te chorobę jest śmiesznie niska w porównaniu do innych POWAŻNYCH chorób których ludzie jakoś się nie obawiają

Dzień temu