Maja Kołodziejczyk
Maja Kołodziejczyk

12:19 OKEJ

31 sekundę temu
cyprian krzemieniewski
cyprian krzemieniewski

Zaproś mnie w roblox do znajomyh muj nik to robocybek plsssss

58 sekund temu
Paweł Paczek
Paweł Paczek

JESTEM CZŁOWIEKIEM

Minuta temu
Lena I jednorożec
Lena I jednorożec

Kto z 2020

2 minut temu
Ema DziamDziam
Ema DziamDziam

Jak bym nie wiedziała że to gra o depresji to bym pomyślała że to horror

2 minut temu
Antek Jablonski
Antek Jablonski

16:32 padłam ze śmiechu

5 minut temu
Maja Kołodziejczyk
Maja Kołodziejczyk

7:01 TATUŚ PRZYBYŁ!

5 minut temu
Maja Kołodziejczyk
Maja Kołodziejczyk

nie ze coś ale ta baba nie wygląda na 39 lat ;p

6 minut temu
Stuu001
Stuu001

Jedyne co tu nie jest cringe'owe i zjebane do kwadratu to narrator

10 minut temu
The Annabell
The Annabell

O KUR***A ONA SIĘ UDUSIŁA XD

10 minut temu
Maja Kołodziejczyk
Maja Kołodziejczyk

2:37 TE SAMOCHODY TO ŻYCIE

11 minut temu
Wędkarstwo Szczecińskie
Wędkarstwo Szczecińskie

Jak tak dalej pójdzie naruciak nie wytrzyma cringu i sam wystapi w 112 jako główna ofiara 😂😂

11 minut temu
Magdalena Szulc
Magdalena Szulc

Ona jest w ciąży czy nie????

12 minut temu
Krzysztof Krzysztoń
Krzysztof Krzysztoń

Ma problemy z głową

16 minut temu
pawlo01
pawlo01

2:12 to ten co jadł muchomory xD.

17 minut temu
pawlo01
pawlo01

A no tak Sokrates.

16 minut temu
•Shadow•
•Shadow•

Dzień dobry !! Oglondam Ciumkaj loczki Nwm ale twoje filmy dla mn to pixa

17 minut temu
Oliwia Lelokas
Oliwia Lelokas

gdy nawet naruciak przypomina o czytaniu lektóry ( ani z zielonego wzgórza) xd

20 minut temu
Nikola Wawrykiewycz
Nikola Wawrykiewycz

❤️

20 minut temu
x x
x x

Jest coś, gdzie jest taka kobitka, która chodzi i remontuje ludziom mieszkania, tam jest również taki interesujący narrator - skomentuj to ;)

26 minut temu
siema toja
siema toja

Jezu oglądam ten 2 odcinek był chory

27 minut temu
Julix_pulkx xd
Julix_pulkx xd

🎶Rewelacja na Bałtyku lody lody na patyku 🎶😂😂😂🤣🤣🤣🤣

29 minut temu
Mei-chan
Mei-chan

5:27 ja poproszę tą scenę w następnym odcinku,,Śmianko"

29 minut temu
Oliwier Domszy
Oliwier Domszy

Przez pierogi obraca się Ziemia🌏

30 minut temu
K P
K P

JA: lubię gliny Naruciak: a JA banki i akacze(;

31 minuta temu
mionsek
mionsek

w 2020 oglądam

32 minut temu
Mikasa Ackerman
Mikasa Ackerman

Kiedy myślisz że jesteś fajny ale nie :Dla Naruciaka

36 minut temu
Lubie Placki
Lubie Placki

premiera guwna.

37 minut temu
dawid gałązka
dawid gałązka

2020

38 minut temu
Sierżant Ryba
Sierżant Ryba

This time for africa

38 minut temu
Ania Matuszewska
Ania Matuszewska

ze jej krew nie leciała wql XD

38 minut temu
Bartosz Jarosz
Bartosz Jarosz

W momencie filmu 5:15 prawie się zeszczałem ze śmiechu! 😁😁😆

40 minut temu
Wojciech Matusiewicz
Wojciech Matusiewicz

Mam na imię Wojtek I JĄ ZDRADZAM

40 minut temu
coś_tam_ coś_tam
coś_tam_ coś_tam

Ktoś z 2020

42 minut temu
JAKUB SELIGA
JAKUB SELIGA

kto z 2020?

43 minut temu
Qwel Horab :3
Qwel Horab :3

5:17 Hmm ciekawe ja sexx nani

45 minut temu
Tabøreto
Tabøreto

romans 1. «związek miłosny dwojga ludzi, którzy nie są parą małżeńską»

46 minut temu
Beata M
Beata M

Ja jem kawior na śniadanie poprostu jestem bogaty

46 minut temu
Błażej TV
Błażej TV

Najlepsze intro na świecie

47 minut temu
Qwel Horab :3
Qwel Horab :3

CooooooooooooooooooooooooooooooooBlow wpadaj na mój kanał xddddddddddd

49 minut temu
Weronika Przezdziecka
Weronika Przezdziecka

Ta osoba = 21 razy

50 minut temu
Julisiaa 20
Julisiaa 20

Na jakim serwisie oglądasz?

53 minut temu
ADAMCZYK [AA]
ADAMCZYK [AA]

Mam9 lat i ja ku**a whodze na 3 metrowe dzewa a ona boisie 1 m

54 minut temu
AMichał 11
AMichał 11

Komentarz

55 minut temu
NeXoGaMinG
NeXoGaMinG

Iestesz na tiktoku. Sławny

56 minut temu
KSAWUŚ game
KSAWUŚ game

K.O xD to było najlepsze w tym odcibku

56 minut temu
Malwina Strycz
Malwina Strycz

Będziesz rudy

57 minut temu
Aprilq_art :3
Aprilq_art :3

9:26 tak się nie gra na skrzypcach

Godzinę temu
QRnu
QRnu

O to ten żygający facet

Godzinę temu
takaczka 1
takaczka 1

Cyjanek

Godzinę temu
Małgorzata Stępniak
Małgorzata Stępniak

Teresa kobżdziej (ktoś 2020 )

Godzinę temu
Paweł Rodzinka
Paweł Rodzinka

15:34 xd

Godzinę temu
Unicorn Fluffy
Unicorn Fluffy

Fajnie wracać do starych wspomnień podczas kwarantanny🥵❤️

Godzinę temu
Jula Selwesiuk
Jula Selwesiuk

Jak ja Cię kocham. 😂

Godzinę temu
KUBA MAGICAL TV
KUBA MAGICAL TV

Wycieczka do Włoch teraz to nabiera nowego znaczenia

Godzinę temu
Pear_ Gaming
Pear_ Gaming

kiełbasa z majonezem oraz ocet do popicia zjesz to wszystko ty mój mały hobbicie parówke lub kabanos do tego se ugotujesz oraz kaszanke do tego zjesz i to mi gwarantujesz KTO WYMYŚLJI DRUGĄ ZWROTKĘ DOSTAJE SUBA KTO WYMYŚLJI TRZECIĄ ZWROTKĘ DOSTAJE SUBA KTO WYMYŚLJI REFREN DOSTAJE SUBA KTO WYMYŚLJI CZWARTĄ ZWROTKE DOSTAJE SUBA KTO WYMYŚLJI PIĄTĄ ZWROTKĘ DOSTAJE SUBA :D

Godzinę temu
Jan Kowalski
Jan Kowalski

Najlepszy ten "seks", pół metra od siebie i się sami dygali haha :D nikt się do tego nie odniósł w komentarzach? ani nawet sam Naruciak? :D

Godzinę temu
Maja Wyzkiewicz
Maja Wyzkiewicz

Mucha Końska? XDDDD

Godzinę temu
Roksana Szczygieł
Roksana Szczygieł

Ja nie kumam, czemu ona nie spojrzała przez wizjer kto stoi przed drzwiami

Godzinę temu
Cry Baby
Cry Baby

#ratujmypaluszki

Godzinę temu
Oli Szyszka
Oli Szyszka

Prosze niech w twoim pokoju znajdzie sie tekturowy dawid czech z tą piękną miną jak się drzę .

Godzinę temu
Oskar Gach
Oskar Gach

,,Ona sama się nadziała'' Zaje***te 😂

Godzinę temu
Ola Orzech
Ola Orzech

7:06 ktoś zauważył ze on ogląda Pamiętniki Z Wakacji? XD

Godzinę temu
Karo Och
Karo Och

naruciak fajnego kota masz

Godzinę temu
Król Tosia
Król Tosia

Ten paradokument gliniarze są super ale i tak cie oglądam☺️ Na pierwszym odcinku "ktoś" dał mu strzykawka z nwm jak to powiedzieć lek żebyś nie czuł mięśni i on umarł lub był w szpitalu nie pamiętam

Godzinę temu
Kinga Licznerska
Kinga Licznerska

Jezu czemu ty ciągle pszerywasz i gadasz nie dasz obejżeć

Godzinę temu
Andzelika Fabiszak
Andzelika Fabiszak

jaki to odcinek? :)

Godzinę temu
roadman
roadman

Romek

Godzinę temu
Oski 2
Oski 2

Ja jestem osker

Godzinę temu
xx .matryca. xx
xx .matryca. xx

❤😔

Godzinę temu
Przemek Rosłaniec
Przemek Rosłaniec

Lol

Godzinę temu
Przemek Rosłaniec
Przemek Rosłaniec

Ty jesteś najgupszy

Godzinę temu
FILIP Kozłowski
FILIP Kozłowski

Ona powiedziała 10000000000000 razy osoba

Godzinę temu
Ignacy G
Ignacy G

Xd

Godzinę temu
wilcraft pro Oliver I Max wilcraft
wilcraft pro Oliver I Max wilcraft

Śmierdzące sprawy

Godzinę temu
Martyna Pawłowska
Martyna Pawłowska

To dziecko jest walniente

Godzinę temu
Dawid Siekierkowski
Dawid Siekierkowski

2020

2 godzin temu
BarTea
BarTea

XD ten duubing

2 godzin temu
• Madzia •
• Madzia •

8:24 XDDDD

2 godzin temu
Ciostek
Ciostek

fajny tag (proszę nie zabierać monetyzacji i nie dawać bana plz)

2 godzin temu
Madzia Dwojak
Madzia Dwojak

Pieski team!!! Ja mam takiego samego pieska jak tema Nela"

2 godzin temu
Anles Misiek M-cz
Anles Misiek M-cz

żeby ona przypadkiem nie zdechła kużwa co za durny babsztyl -.-

2 godzin temu
Sylwia Wasilewska
Sylwia Wasilewska

elo

2 godzin temu
Filip Krzemiński
Filip Krzemiński

16:12 czemu mu się tak oczy ruszają na lewo i prawo?

2 godzin temu
Agnieszka Kulikowska
Agnieszka Kulikowska

Mikołai tu jest gulps tysm odcinku

2 godzin temu
RainbowLLama15
RainbowLLama15

11:07 heh, bo wiecie... boooo 69 hehe Hehehehe

2 godzin temu
Rodosi PL
Rodosi PL

nie było kaszlu 7:14

2 godzin temu
THE KACPER GAMING
THE KACPER GAMING

Pieprzyci dupe wiedźmy

2 godzin temu
Piotr Garbacz
Piotr Garbacz

LoLPro

2 godzin temu
Franek! K. pl
Franek! K. pl

6:00 przecież widać że to pomarańcza

2 godzin temu
Róża Różyczka
Róża Różyczka

Każdy Jan jest fajny

2 godzin temu
słonecznik 15
słonecznik 15

Chodzę do tej szkoły w tle gdy jest ta policja na początku

2 godzin temu
One Team
One Team

On ma zespół Tourett'a Wtedy się niechcąco mówi brzydkie słowa

2 godzin temu
RainbowLLama15
RainbowLLama15

Hej potrafię robić to czego mój tata nie potrafi *ubieram się by wyjść do sklepu i wrócić w ciągu godziny do domu*

2 godzin temu
Król Tosia
Król Tosia

(hi hi jestem zje*any Zaje*ista koszulka Eee zgadza się-zgadza się Co w sensie co? Karę grzywna oczywiście 500 zł poproszę Nastawiam czoło No nie wiem właśnie Oj tam oj tam Ta szkoła wygląda jak naprawdę poprawczak Aż mnie nos podrapał O fajne zasady! No tak no ty jesteś naje*ana W chleb smarujemy masłem żeby był posmarowany masłem Adam piąteczka!🤚 Witam skur*wysynu Ej ale nie patrzcie na mnie ja tego nie zapłacę! Ten dyrektor to jest jakiś prywatny agent Dobrze trzeba być twardym nie miękim Szkoda ze ten odcinek nie jest zakończony Ja wiem ze ten odcinek jest stary To jest Pan Janek on jest superbohaterem! Pan Janek upokorzył dyrektora! A ja wam mówiłem ta szkoła to jest więzienie a nie szkoła Ale czy możemy po kolei? To jest dark lord Bardzo dobrze pan Janek jest kozakiem A ty po co znowu tu?! Idź stąd! Uwaga kochani robimy zbiórkę dla Pana Janka❤️ No dobra nie lubią go to może polubią go gdzieś indziej) Moje urubione teksty w tym odcinku pamiętajcie o zbiurce dla Pana janka❤️❤️❤️❤️☺️☺️☺️ jak coś źle napisałam to sory

2 godzin temu
maciej boss
maciej boss

Prosze moge być na ścianie subuie cie 3 lata i daie łapki pod filmami

2 godzin temu
Cookie Gacha PL
Cookie Gacha PL

Wow to jest numer #17 numer na karcie na czasie xD

2 godzin temu
Julia Stącel
Julia Stącel

W 7 minucie 14 sekundzie nikt nie kaszlną :c

2 godzin temu
JanoXik_PL
JanoXik_PL

guwniany hujowy bzyczny

2 godzin temu
Marta Madejsza
Marta Madejsza

Przymiotnik GÓWNIANY ODCINEK!!!!!!!!!!!!!!!!

2 godzin temu
Hejka tu Wikunia
Hejka tu Wikunia

O ku*wa! Pioter! Ale ty super opowiadasz te paradokumenty! Ty powinienes byc narratorem w tych paradokumentach!

2 godzin temu