Katie :c
Katie :c

1:00 "Influenserki go nienawidzą zobacz czemu" XDDD

6 minut temu
Jagoda Kozelka
Jagoda Kozelka

Czemu naśladujesz Michała Szpaka po paznokciach?! 🤢

20 minut temu
seki6272
seki6272

Mądry jesteś 😂

2 godzin temu
Maja_Łańcucka
Maja_Łańcucka

😍

4 godzin temu
Dawid
Dawid

Weź się pierdolni babo chłopie

6 godzin temu
franek rutowicz
franek rutowicz

Szymon to jest zajebiste.

7 godzin temu
Flafi :3
Flafi :3

2:10 hmmm jak to dziala xD

7 godzin temu
AD tube
AD tube

Najlepsze przesłanie i takie uspokojajace .... Uwielbiam codziennie wbijam tu

8 godzin temu
Kacper Rzepliński
Kacper Rzepliński

damn love you :3

8 godzin temu
Krychastian
Krychastian

Nie najgorzej

8 godzin temu
PO PROSTU TAEHYUNG
PO PROSTU TAEHYUNG

Du ju lajk kejpop? (Sori not sori heh)

8 godzin temu
xX_Inposible_Xx
xX_Inposible_Xx

Ty jestes GEJEM?

9 godzin temu
okiz msp
okiz msp

Smutne ze uro spędzasz sam

9 godzin temu
Monika Baumgart
Monika Baumgart

To uczucie kiedy Zaparty pisze wogule 😶

9 godzin temu
Julian Oterski
Julian Oterski

ty gejem jesteś?!

9 godzin temu
Krzysztof Ochman
Krzysztof Ochman

ee taki se człowiek cringe

10 godzin temu
szymcio !!
szymcio !!

L

10 godzin temu
szymcio !!
szymcio !!

L

10 godzin temu
szymcio !!
szymcio !!

L

10 godzin temu
Cute Panda
Cute Panda

Ale pięknie zaśpiewałeś

11 godzin temu
Maja Brzezińska
Maja Brzezińska

miłość nie wybiera... ...miłość losuje

11 godzin temu
Gabi K
Gabi K

ok Szymon od tej chwili moje ulubione słowo to G-U-Ł-I-E-P

11 godzin temu
AniaNightly
AniaNightly

Motyle są spoko, ale Ćmy i muchu. Ble. Jeszcze chrząszczy majowych się boję, ale to swoją drogą. XD

11 godzin temu
Pawel1979 Krasa
Pawel1979 Krasa

Najpierw rozjaśnić czrba było

11 godzin temu
AniaNightly
AniaNightly

A myślałam że serio malujesz sobie poliki różem.

11 godzin temu
Mruffqa
Mruffqa

4:27 Szymon jaki wprawiony 🤣😏😏

11 godzin temu
AniaNightly
AniaNightly

Kiedyś myślałam że ty i Awięc to ta sama osoba bo jakby nie patrzeć oboje jesteście kreowani na Księcia z Bajki ze Shreka. XD

11 godzin temu
Vergil
Vergil

Co stosujesz na włosy że tak ładnie się układają?

12 godzin temu
Igor Bulski
Igor Bulski

JD

12 godzin temu
Iguś Szymkowiak
Iguś Szymkowiak

Audycja zawiera lokowanie produktów xD

13 godzin temu
ala l
ala l

Masz cudowny głos

13 godzin temu
dziki john
dziki john

Ej... Odmiencu, nie usiadłeś przypadkiem na bolcu? Tfu. I te paznokcie, gdybym Cie spotkał na ulicy cienko bym Cie widział.

14 godzin temu
Plaxeron
Plaxeron

XD

13 godzin temu
Kocham Narcyza!
Kocham Narcyza!

Pięknie

15 godzin temu
zofia skrzypczak
zofia skrzypczak

czekam na cala wersje

16 godzin temu
Kacper Mazur
Kacper Mazur

Ale gówno

17 godzin temu
Marika Dawn
Marika Dawn

Ostatnio farbowałam pasmo włosów na czarno i wyszły rude. Ja naprawdę nie wiem co jest nie tak z moimi włosami, zawsze wychodzą rude. Łącze się w bólu

18 godzin temu
Zuzanna Szczepańska
Zuzanna Szczepańska

Szymon plz zostań modelem XD

18 godzin temu
• pink mower •
• pink mower •

Minął już tydzień a ja nadal nie umiem przestać tego słuchać 😍💕

18 godzin temu
anidemo minecraft
anidemo minecraft

Ja pierniczę serio 🤣🤣

18 godzin temu
anidemo minecraft
anidemo minecraft

Ładniej rysowałeś jak miałeś z 10lat jak ja mam 15 i nadal nie umiem 🤣☹️

19 godzin temu
Julka w
Julka w

Zajebiste

19 godzin temu
Ailsa Ni
Ailsa Ni

Kiedy ty się farbnołeś na blondi?

17 godzin temu
Karolina Helon
Karolina Helon

Jaki kraj, taki James Charles

19 godzin temu
• DxOlix•
• DxOlix•

Czy tylko ja mam mega spoko panią od matmy, która umie dobrze tłumaczyć?

19 godzin temu
xyz-
xyz-

To jest dowód, że można zrobić zajebistą nute za pomocą zwykłych słuchawek i laptopa.

20 godzin temu
Ailsa Ni
Ailsa Ni

0:43 myślałam że to Podsiadło XD

17 godzin temu
TrytytkaShoty★
TrytytkaShoty★

Jakbym była chłopem to bym się chciała spotykać z Szymonem

20 godzin temu
Amelia Karol
Amelia Karol

Ej ale mega głos

20 godzin temu
aniela str
aniela str

ZAPARTY PEWNIE MOWI O GALERII KLIF

20 godzin temu
Oliwka
Oliwka

Zajebiste !

20 godzin temu
Hammerx
Hammerx

Czemu jesteś chłopakiem i masz takie dziwne usta i wyglądasz jak baba?

20 godzin temu
Christian
Christian

Ale seeeeks o kurna

21 godzinę temu
Napewno Nie Ja
Napewno Nie Ja

#comingout

21 godzinę temu
Urban
Urban

Z tym że wszyscy nauczyciele siedzą a my ćwiczymy to się zgodzę 😂

22 godzin temu
Hubert Szczutkowski
Hubert Szczutkowski

Co to za modły

22 godzin temu
Michał Malinowski
Michał Malinowski

Fajne

23 godzin temu
Magda Bułat
Magda Bułat

Siema geju👎🖕🖕👎👎👎😡😡

23 godzin temu
Natalia Zielińska
Natalia Zielińska

Ale mi się spodobało😘

23 godzin temu
Gabriela
Gabriela

W sumie racja kobiety mogą sobie już chodzic w spodniach, robic to co faceci i jest to bardziej akceptowane niż faceci kobiecy

Dzień temu
Misha Grisha
Misha Grisha

Ja też miałem kiedyś zaparcie i brałem olej rycynowy... ale żeby odrazu śpiewać czy rapować..? :):):)

Dzień temu
Yo Reeqze!.
Yo Reeqze!.

Kto 2020 maj daje łapkę! 💣👍

Dzień temu
Iga Wolnikowska
Iga Wolnikowska

ej ale ten początek to taki mood przez całe życie

Dzień temu
Glewius
Glewius

Może po prostu jesteś głupi

Dzień temu
busy beeZ
busy beeZ

Na zaparcie dobre

Dzień temu
Karolina Karolina
Karolina Karolina

Jedyny filmik (wokal) z tagiem challenge, który akceptuję, mało tego, który mi się podoba!

Dzień temu
NaQu
NaQu

Weź ty nagraj ku*wa cały teledyskXD

Dzień temu
Wiktoria Wilczewska
Wiktoria Wilczewska

Dawaj jakaś piosenke nagraj masz zajebisty glos i twoja hot 16 jest najlepsza

Dzień temu
Iga
Iga

ZIEMIA JEST PŁASKA

Dzień temu
Paulina Ninanina
Paulina Ninanina

Wooooow!!!!!! 🥰🥰🥰🥰

Dzień temu
LIL Węgorz
LIL Węgorz

.

Dzień temu
KrystiPL
KrystiPL

5:22 xD

Dzień temu
Zgraba
Zgraba

Miales urodziny z milionem innych osob i mowisz ze samotny jestes xd

Dzień temu
kropka\225
kropka\225

0:43 myślałam że to Podsiadło XD

Dzień temu
Foxed_ 6
Foxed_ 6

Kiedy ty się farbnołeś na blondi?

Dzień temu
Natka Natka
Natka Natka

11:34 jestem fanką Kpopu. Kocham BlackPink i tą piosenkę Du Du Dum. ♥️♥️♥️♥️. Szymon jesteś super

Dzień temu
Łukasz Białek
Łukasz Białek

Dobre w opór ❤️❤️🌹

Dzień temu
Rabarbara
Rabarbara

PE HA O XDFFSSDD

Dzień temu
TEY J
TEY J

Opie jak ty mnie wkurwiasz Ahhhh

Dzień temu
Gabriela Lenczewska
Gabriela Lenczewska

Kiedy następny odcinek??

Dzień temu
Kamcio
Kamcio

G

Dzień temu
Kσɯαʅƙα Aʅƙα
Kσɯαʅƙα Aʅƙα

Koszmar mi sie śnił : Zaparty był mojim bratem :(

Dzień temu
Agusia
Agusia

Peelingi enzymatyczne i niektóre kwasowe są spoko przy nawet zapalnym trądziku

Dzień temu
Bracia K1714
Bracia K1714

Ale baba

Dzień temu
Alex K.
Alex K.

Niby baba a i tak lepsza od ciebie więc możesz nie komentować, bo ci to nie wychodzi

22 godzin temu
Rock girl
Rock girl

Na początku, gdy to wstawiłeś, to po samej miniaturce myślałam, że zrobiłeś to dla beki. Ale się miło zaskoczyłam, bo naprawdę świetnie ci to wyszło.

Dzień temu
Estrada Firenze
Estrada Firenze

Jedynym plusem w byciu gejem moim zdaniem jest ten w lgbt+ :')

Dzień temu
MUSIC MUSIC
MUSIC MUSIC

Sztos

Dzień temu
MrKubaPL185 YT
MrKubaPL185 YT

Chłop nawinal jedno z lepszy h16 na słuchawkach od telefonu no kurwa potężny pogchamp

Dzień temu
Rock girl
Rock girl

😮❤️

Dzień temu
julka maślanka
julka maślanka

Piękno.

Dzień temu
BolekYT
BolekYT

Słabe

Dzień temu
Alex K.
Alex K.

Ach tak? Skoro to jest takie słabe, to czemu poświęciłeś swój „bardzo cenny” czas na napisanie tego?😊🖕

22 godzin temu
Stefan Wierzbicki
Stefan Wierzbicki

Czy ty nie jestes przewrazliwiony na swoim punkcie???? Musisz sie pogodzic z tym ze ludzie beda reagowac zdziwieniem na wymalowanego chłopaka!

Dzień temu
源氏
源氏

i robi makijaż

Dzień temu
Alex K.
Alex K.

Bo on się nie wstydzi tak jak ty, więc skoro robi to co lubi, to niech to robi i nie zwraca uwagi na taki komentarz jak twój😊🖕

22 godzin temu
源氏
源氏

jaki chłop maluje paznokcie

Dzień temu
Zakuro
Zakuro

Taki który nie boi się łamać gównianych stereotypów :)))

Dzień temu
wisimi To
wisimi To

XD

Dzień temu
Stefan Wierzbicki
Stefan Wierzbicki

Jakbys nie był taki zarozumiały i przegięty to bys znalazł kumpla innego geja!

Dzień temu
s_ paulina
s_ paulina

😍😍👌

Dzień temu
Lucy .m
Lucy .m

Zrób nutę w takim klimacie tylko dłuższą 🥀👌

Dzień temu
Tymek Nowak
Tymek Nowak

Porażka

Dzień temu
Alex K.
Alex K.

Skoro taka porażka to czemu poświęciłeś swój „cenny” czas na napisanie tego?😊🖕

22 godzin temu
mercuria
mercuria

hej ja to ta jedyna osoba na ktorej nie zrobilo to wrazenia xd

Dzień temu
Maciej Chomicki
Maciej Chomicki

Ty se lepiej dziewczynę idź znajdź a nie coś takiego Odwalasz XDDD

Dzień temu
Kacper Kolodziejczyk
Kacper Kolodziejczyk

Dziwne że cie nikt tutaj nie wyzywa LOL

Dzień temu
Amelia Hilla
Amelia Hilla

Ja nadal czekam na te obiecane filmy..

Dzień temu