SAMOCHÓD VS DESKA Z 1000 GWOŹDZI! Ekstremalne TESTY!

  • JaworskiTVJaworskiTV

    Trwanie: 10:08

    Sklep z ubraniami - jaworwear.pl
    MÓJ INSTAGRAM - jaworyoutube
    INSTAGRAM OLI - zukoll
    DISCORD - discord.gg/CHhEGz2
    Grupa FB - tiny.pl/tcpf3
    Zagraj w Fortnite za darmo! - fas.st/C-Y8-
    Dzisiaj oglądałem:
    plmemory.info/video/et7ab55qdZZ8054/wideo.html
    plmemory.info/video/aa_Efod0apqAlWc/wideo.html

    Współpraca/kontakt - jaworwspolpraca@gmail.com
    (Nie odpowiadam stronom hazardowym)

ŁYCHA
ŁYCHA

U mnie teraz pada 3:42

11 godzin temu
Morderclothi
Morderclothi

Fakty o youtuberach Lubią kolor szary i niebieski Nie lubią szarej łapki i czerwonego

15 godzin temu
kokosek __
kokosek __

Jawor ja mam od wczoraj suba jesteś fajny PS. Ić na Smoka xxdd

16 godzin temu
Monika Wujek
Monika Wujek

To jest jakby co grają

19 godzin temu
M Elom
M Elom

Ten metal to gal

Dzień temu
HolmesYT
HolmesYT

Jawor no tak rozmawialiśmy i zostawiłem suba

Dzień temu
Józef Banasiak
Józef Banasiak

Rtęć jawor rtęć nie cyna

Dzień temu
czesc lolowski
czesc lolowski

To gal

2 dni temu
Jagoda Jozefowicz
Jagoda Jozefowicz

Spróbuj przysisnąć balon najprew do jednego gwoździa a puzniej z 100 gwozdzi

2 dni temu
_dominio_
_dominio_

7:14 me trafiący Sandy z bigboxa

2 dni temu
SN80 Aaa
SN80 Aaa

4:08 rip jawor

2 dni temu
Broneczek
Broneczek

4:15 Jawor co nie chodził do szkoły 7:30 podjarany jawor xD 7:51 ( ͡° ͜ʖ ͡°) 8:08

2 dni temu
kubson 425
kubson 425

7:50 jawor pokazuje złą ikone

2 dni temu
Szymon F
Szymon F

5.10 to był gal

2 dni temu
kinga slubik
kinga slubik

ja mam na nazwisko słubik xdddddd

3 dni temu
Blazej Łukawski
Blazej Łukawski

Ja przyszedlem tylko dlatego na ten film bo lubie ciebie ogladac i chcialem zobaczyc twoja reakcje :)

3 dni temu
Zwariowany Igor
Zwariowany Igor

Co jawor pokazuje w 7.50 minucie xd

3 dni temu
tromba bomba
tromba bomba

to gal lub rtań

3 dni temu
devo PL
devo PL

Ten blynny metal to "gal"

3 dni temu
Ewa Gach
Ewa Gach

Jawor masz brata

3 dni temu
JJ King
JJ King

Kulki xd wiem oco ci chodzi

3 dni temu
kubeq W
kubeq W

Jak coś to ten metal to gal

4 dni temu
Lucky G
Lucky G

10 min film

4 dni temu
FoaNiX
FoaNiX

3:54 deska z gwoździami

4 dni temu
Gamer
Gamer

Jawor bo wiesz im wiecej gwoździ tym lepiej poniewaz jak bys najechaj na 1 gwoźdźa to on sie wbije w ta opone a tak to narmalnie sobie przejechał a podrugie opona od samochadu jest grubsza od quada

4 dni temu
Bruno Złoch
Bruno Złoch

To lava jawor

4 dni temu
Krystian Krysti
Krystian Krysti

to jest rtęć

4 dni temu
gaszczyk
gaszczyk

GDZIE MIESZKASZ JA W KĘTRZYN IE

4 dni temu
gnar - owadzior
gnar - owadzior

7:36 jak po lewel stronie jest kamerka to jest odbicie lustrzane z prawej kamerki

4 dni temu
gnar - owadzior
gnar - owadzior

200iq mam. Chyba.

4 dni temu
MoreloX YT
MoreloX YT

Lepszy kontent (: xd

4 dni temu
MacCyrulik
MacCyrulik

ta opona nie rozwaliła się bo nie miała 1 gwoździa głównego

4 dni temu
Tauzen
Tauzen

Jawor ty zpizgany jesteś? Zobaczyłem to w twoich oczach

5 dni temu
The darkboy
The darkboy

Jawor ta opona nie przebiła się bo ciśnienie rozmieściło się po całej oponie. A ten metal to Gall

5 dni temu
dolimi jotoo
dolimi jotoo

Jawor, jawor ty wiesz, że opona jest zmacjana (najczęściej) mniedzią, i jest ona wytrzymała bo jednak krawężniki musi wytrzymać ;)

5 dni temu
Adam Sordyl
Adam Sordyl

oglądać kolesia, który ogląda jakis shit w necie i komentuje gdzie jest przycisk do banowania albo odzobaczenia?

5 dni temu
4ForeQ
4ForeQ

Jaworski ty gnoju kopiujesz kontent

5 dni temu
bodoti qwiu
bodoti qwiu

Jawor tak samo jest z balonem. Deska z gwoździem- balon wybucha Deska z gwoździami- balon nie wybucha.Ktoś tu nie uwazal na lekcjach fizyki..

5 dni temu
dolimi jotoo
dolimi jotoo

9:47 mój ukochany youtuberze to jest lava 👌😊

5 dni temu
Nedim Asenov
Nedim Asenov

900

5 dni temu
pol mat2008 _YT
pol mat2008 _YT

Jawor Rozwal to, rozwal to

5 dni temu
CBL FIFEK
CBL FIFEK

5:10 to jest metal gal

5 dni temu
bodoti qwiu
bodoti qwiu

ja subuje

5 dni temu
Soinas Doyi
Soinas Doyi

7:51 xD

5 dni temu
Mateusz Śliz
Mateusz Śliz

Ten metal to gal

5 dni temu
Oliwia Mężyk
Oliwia Mężyk

Jawor ten metal to jest gal

5 dni temu
Wiktor Gryszkiewicz
Wiktor Gryszkiewicz

Zaprosisz mnie do formie nick ukryty-loczek

5 dni temu
Soinas Doyi
Soinas Doyi

Lol

5 dni temu
LonarYT
LonarYT

To nie była cyna tylko Gal metal 5:15

5 dni temu
X_Piotrek _X
X_Piotrek _X

7:50 jawor ty zboku xd co zes pokazal 👌👈

5 dni temu
SiBi
SiBi

rozmawiałeś ze mną na pga

5 dni temu
Kacper Kmiotek
Kacper Kmiotek

To jest gal a nie cyna :)

5 dni temu
Hubert Walecki
Hubert Walecki

5:03 to jest gal taki rodzaj metalu

5 dni temu
Mamba_Twitch_ YouTube
Mamba_Twitch_ YouTube

Zrób "Nie podnieć się challenge"

5 dni temu
Mamba_Twitch_ YouTube
Mamba_Twitch_ YouTube

xD

5 dni temu
WpG_ Farmer_Edek
WpG_ Farmer_Edek

9:47 mój ukochany youtuberze to jest lava 👌😊

5 dni temu
kornelszyy
kornelszyy

Tosta w gofrownicy xd

5 dni temu
ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

🔥🔥🔥🔥🔥 🥇🥇🥇trending🥇🥇🥇 1:06 ❣💜 👇 👇🔥

5 dni temu
TreBuX 2009
TreBuX 2009

ja subuje

5 dni temu
aimodarzarepareibul
aimodarzarepareibul

ambitnie

5 dni temu
kacper Kopacz
kacper Kopacz

Kończysz się korolku

6 dni temu
igor szymański
igor szymański

Gal nie cyna

6 dni temu
bowen voowy
bowen voowy

U mnie wczoraj padało xd

5 dni temu
ciasstek 22
ciasstek 22

Lol

6 dni temu
bowen voowy
bowen voowy

Więcej gwożdzi to większą powierzchnia to opona się na tym rozkłada po równo a i tak po drodze mam 12 lat

5 dni temu
Ario. X
Ario. X

Oby 2 kanały subuje

6 dni temu
Nexo
Nexo

4:06 nie bądź taki do przodu bo cię Z tyłu zabraknie😇😇😇

6 dni temu
Bartek Wietrzyński
Bartek Wietrzyński

Nie oglądam cię od ok 10 miesięcy kiedyś nagrywałeś jakieś deathrunny w fortnite a teraz oglądasz jakieś gówno🤔

6 dni temu
: kafelek :
: kafelek :

7:52 jawor ma family friendly content btw

6 dni temu
Kubiszoneq
Kubiszoneq

Zdycha jak twój film na czasie jest hahah

6 dni temu
bowen voowy
bowen voowy

8:50 mi też

6 dni temu
Wiktor Płatek
Wiktor Płatek

U mnie 2020 23 marca była śnieżyca

6 dni temu
kame_eon
kame_eon

Ten ludzik to rtęć

6 dni temu
Mikołaj Wieczorek
Mikołaj Wieczorek

U mnie tez nie było śniegu ,-,

6 dni temu
bowen voowy
bowen voowy

Prawa fizyki jak będzie jeden gwoźdż to ftedy opona się przebije

6 dni temu
Kacper official
Kacper official

# 9:47 jawor debilu to jest lawa

6 dni temu
THE BobraQ
THE BobraQ

Ja tam nie widzę 1000

6 dni temu
igor rp
igor rp

Jawory Jesteś fajny

6 dni temu
mei li
mei li

Dnia 5 marca 2014 r. Komisja ds. Praw Człowieka włoskiego senatu przegłosowała rezolucję wzywającą rząd Włoch do przeprowadzenia śledztwa w sprawie grabieży organów w Chinach drogą dyplomatyczną oraz innymi kanałami. Rezolucja ponadto wzywa Komunistyczną Partię Chin do natychmiastowego uwolnienia więźniów sumienia włączając w to praktykujących Falun Gong. W rezolucji, Nadzwyczajna Komisja ds. Ochrony i Promocji Praw Człowieka zażądała również od włoskiego rządu, by ponownie rozważył program szkoleniowy dla chińskich lekarzy oraz do ścigania, zgodnie z międzynarodowymi konwencjami, osób zaangażowanych w handel organami. Zrzut ekranu z oficjalnego zapisu głosowania nad rezolucją, 5 marzec 2014 r. Rezolucja była wynikiem wysłuchania przez parlamentarzystów w dniu 19 grudnia 2013 r. przemówienia David'a Matas'a, znanego kanadyjskiego prawnika ds. praw człowieka. Podczas wystąpienia, kanadyjski działacz wezwał Włochy do zrewidowania swojego prawa w celu ochrony kraju przed uwikłaniem w przestępstwa grabieży organów w Chinach. Przemówienie spotkało się z dużym zainteresowaniem ze strony mediów, wliczając w to "La Repubblica", drugi, co do wielkości sprzedaży dziennik, "Corriere della Sera" (wydanie wieczorne), "RAI" (włoska rozgłośnia radiowo-telewizyjna) oraz "Adnkronos Salute" (włoska agencja prasowa). Komisja podsumowała, że spośród ogromnej liczby transplantacji organów przeprowadzonych w Chinach - często o bardzo krótkim czasie oczekiwania, co nie byłoby możliwe bez grupy żyjących dawców, którzy zaspakajają zapotrzebowanie na konkretne organy - wiele organów pochodziło od praktykujących Falun Gong. David Matas i David Kilgour (współautor publikacji „Krwawe Żniwo” oraz były kanadyjski parlamentarzysta i prokurator koronny) stwierdzili, że w latach 2000 - 2005 usunięto organy ponad 40 000 praktykującym Falun Gong.

6 dni temu
Jakub Silski
Jakub Silski

Ten metal to gal

6 dni temu
PieselPL 22
PieselPL 22

Więcej gwożdzi to większą powierzchnia to opona się na tym rozkłada po równo a i tak po drodze mam 12 lat

6 dni temu
norbinciusz _
norbinciusz _

U mnie wczoraj padało xd

6 dni temu
Lukasz Karaban
Lukasz Karaban

Ta ciecz kosztuje chyba 1000pln za litr

6 dni temu
fresh yt
fresh yt

Oglądałem to u karolka. Ale u jawora też obejże

6 dni temu
fajter pingwin
fajter pingwin

Wbijać na mój kanał

6 dni temu
michalin 31
michalin 31

czasami warto oglądnąć takie gówno

6 dni temu

Kolejny

KOLEJNY DZIEŃ KWARANTANNY...

0:26

KOLEJNY DZIEŃ KWARANTANNY...

Dziki Trener

wyświetleń 276K

TRUDNE SPRAWY Z GRUBYMI LUDŹMI?!

40:28

TRUDNE SPRAWY Z GRUBYMI LUDŹMI?!

Lakarnum

wyświetleń 199K

KWARANTANNA - Suchary#89

3:17

KWARANTANNA - Suchary#89

Cyber Marian

wyświetleń 677K

24H Z NAMI!

16:44

24H Z NAMI!

Sylwia Gaczorek

wyświetleń 120K

Jak długo potrwa ten chaos?

11:37

Jak długo potrwa ten chaos?

Nauka. To Lubię

wyświetleń 1,3M

Tech Week #8: Walcząc z gołębiami

14:47

Tech Week #8: Walcząc z gołębiami

Kuba Klawiter

wyświetleń 405K

Dyktatura, hajs i zdrada - Juliusz Cezar. Historia Bez Cenzury

21:53