ZetHa- 9 (prod. BL BEATZ)

  • NewBadLabelNewBadLabel

    Trwanie: 02:51

    Pierwsza zapowiedź płyty ZetHa x BL BEATZ "9"
    ZETHA zetihavlb
    ZETHA zetihavlb
    Sprawdź nowości: NOWOSCI.odziejsie.pl
    Odziejsie.pl na OdziejSiepl
    New Bad Line na newbadline
    New Bad Line na newbadline
    Muzyka: BLBEATZ
    Video: t2trip
    BOOKING KONCERTÓW: TEL: 730-010-201
    E-Mail: magda@newbadlabel.com
    ⬇ ZAMÓW ODZIEŻ NEWBADLINE ⬇
    newbadline.com ➡ newbadline.com
    odziejsie.pl ➡ NBL.odziejsie.pl
    Subskrybuj New Bad Label na YT: plmemory.info_widget?p=newbadlabel #newbadlabel

tzalog
tzalog

Dalej najlepszy kawalek

4 miesięcy temu
Karol Glazer
Karol Glazer

Kurwa mozna poleciec na newschoolu bez Autotune ? Mozna kurwa juz wiem czemu on sie znalazl na mlodych wilkach popkillera 7

5 miesięcy temu
Atlantino de'La Trip
Atlantino de'La Trip

Kozak papuga, mialem takie:D

8 miesięcy temu
KulaTo Gad
KulaTo Gad

Dobra nie musisz mi juz oddawac siana

10 miesięcy temu
Rokita
Rokita

Halo zetha dawaj cos bo ja czekam od tego ep a zu tylko na featach i sredni track u kozy na kanale

Rok temu
weed 420
weed 420

Coś tu nie tak kiedy patrzy sie na wyświetlenia Zethy a Blachy xd

Rok temu
Minotaurix 18
Minotaurix 18

Lewy dał lajka

Rok temu
tzalog
tzalog

Taki benger a tak mało wyświetleń

Rok temu
Szymon Gierek
Szymon Gierek

Czemu to ma tylko 50k?!?!?!

Rok temu
Olikss
Olikss

dobree

Rok temu
jacek zaicozs
jacek zaicozs

#jakisztossss

Rok temu
Mr.WeedOldSkun
Mr.WeedOldSkun

Ooo kur* ZetHa ale rozyebałeś !

Rok temu
Matt ;]
Matt ;]

jestem zaskoczony ;)

Rok temu
kapibara kapibara
kapibara kapibara

tyyyy no fajne gówno!

Rok temu
Miczu PL
Miczu PL

Oby ci mordeczko wyszło w rapach :D propsy

2 lat temu
ksero kielce
ksero kielce

nigdy mało

2 lat temu
xStep Records Line
xStep Records Line

Kiedy ReTo

2 lat temu
Michał Pazdan
Michał Pazdan

Dawajcie jakoms muze od ReTo

2 lat temu
erdeka. no1
erdeka. no1

Elegancko francko

2 lat temu
017_ Squad
017_ Squad

🔥👌

2 lat temu
Luiz TV
Luiz TV

Rozjebane

2 lat temu
Damian Mazur
Damian Mazur

Zetha mordo dzieki za dzisiaj za zbicie piony i photo z fartem

2 lat temu
hejter bedoesa i rapujących youtuberów
hejter bedoesa i rapujących youtuberów

Ten ZetHa taki troche niedoceniony chyba

2 lat temu
DjWiadRoman
DjWiadRoman

patrzę hasz ze szklanki walony auuu :D

2 lat temu
SHOT'S NEWS
SHOT'S NEWS

997

2 lat temu
GDL
GDL

*ŁADNIE*

2 lat temu
Iwo Rogowski
Iwo Rogowski

ZetHa w formie!

2 lat temu
Siksa Stunt
Siksa Stunt

I po co musisz ze napad na bang robisz jak nie masz pojęcia o prawdziwzm napadzie

2 lat temu
Noizzi TM
Noizzi TM

Zajebisteee...

2 lat temu
mikimiki
mikimiki

Zajebiste

2 lat temu
karolek Biskupiak
karolek Biskupiak

Dobra muza

2 lat temu
no name z
no name z

Namiesza chlop w 2k18

2 lat temu
Aloe Carter
Aloe Carter

Sztosik

2 lat temu
ForeverYoungLabel
ForeverYoungLabel

Takie 9/10

2 lat temu
Dawid Urban
Dawid Urban

Czekam na kolejne numery narazie się zapowiada kozacko

2 lat temu
Kstyk
Kstyk

Spoko

2 lat temu
Emma Sz
Emma Sz

Do języka trzeba bylo sobie tą rakietę przystawić XD

2 lat temu
Night Productions
Night Productions

gówno

2 lat temu
Koku
Koku

dobre miejscówki pozdro

2 lat temu
ヹ疫゠Woo
ヹ疫゠Woo

chujowe xd

2 lat temu
ForeverYoungLabel
ForeverYoungLabel

Myślę że tak 😉

2 lat temu
Wiki Wiki
Wiki Wiki

Kielce dumne!

2 lat temu
Michał Świr
Michał Świr

Ale gangster

2 lat temu
Draven
Draven

00:00 jebany o tą klapkę żeby łapami napierdalać xD

2 lat temu
Kornel
Kornel

track spoko ale czemu taki teledysk słaby :(

2 lat temu
FIFSON
FIFSON

Zajebiste !

2 lat temu
MaTtUxPoMpA Shooty i Clashroyale
MaTtUxPoMpA Shooty i Clashroyale

Jest gicior :D

2 lat temu
Lesiuwa
Lesiuwa

Pozdro zetha Dozo😀

2 lat temu
Alan Alan
Alan Alan

Mógłbyś nagrać z góralem 💪👍

2 lat temu
大肚子Maciek
大肚子Maciek

Lewy co gra to po prostu

2 lat temu
YunggBednar
YunggBednar

Mamo nie sprzątaj ZetHa pozamiatał kozackie !!!

2 lat temu
KopsoN
KopsoN

Od kiedy Pago robi Rap ?

2 lat temu
xTedik
xTedik

Rozjebał

2 lat temu
[SupriMe Shoty]
[SupriMe Shoty]

Dobry ostry trap Xd kozak dałem like

2 lat temu
Mistrz Vlad
Mistrz Vlad

Dobrze 🎶 bicik miazga 😎👌🎶

2 lat temu
MrSpirakulustus
MrSpirakulustus

Zajebiscie!

2 lat temu
μαρεϰ
μαρεϰ

(prod. BL BEATZ) (FREE) Post Malone Type Beat - "Bentley Coupe " Ft. Drake | Free Type Beat I Rap/Trap Instrumental co xd

2 lat temu
Czechu
Czechu

Mega lecisz do przodu

2 lat temu
Young Matson1999
Young Matson1999

Zajebiste... nic więcej nie napiszę

2 lat temu
ghet83
ghet83

tylko czekać

2 lat temu
THT IGOREK
THT IGOREK

Kto przed 10 k ?

2 lat temu
WidmoCiała
WidmoCiała

Beat wow, ale nawijka średnia. PS. Dajcie Lewandowskiemu trochę odpocząć bo z niedługo mundial a ten się szlaja na jakiś klipach xd

2 lat temu
NAME
NAME

Dobre !!! :D :)

2 lat temu
PoProStej
PoProStej

ZetHa jak jebnie to nie ma przebacz ;) Props

2 lat temu
KaPeGrow
KaPeGrow

Ale rośniesz jak popcorn w mikrofali ! kozak

2 lat temu
Franek Jeńczykała
Franek Jeńczykała

Zetha kozak nutka jak zawsze 🤙🏻

2 lat temu
Młody Psychol
Młody Psychol

Moj Pies Ma na imie Zetha

2 lat temu
meow meow
meow meow

Tede dobrze wjechałeś

2 lat temu
ZACHIM Beats
ZACHIM Beats

pozdrówki mordy!

2 lat temu
SweetJacob
SweetJacob

Pągowski nie swiruj

2 lat temu
Cichyck90
Cichyck90

Zajebiscie Kubuś

2 lat temu
Pigo Records
Pigo Records

Gicik, do zoba w Lublinie na medykaliach, będzie ogień ✌🐣🔥🔥

2 lat temu
TR4P G0DS
TR4P G0DS

Fajne

2 lat temu
Tudesky Tudesky
Tudesky Tudesky

Bit kozak, reszta ujdzie.

2 lat temu
Igthorn
Igthorn

A JEST Z TEGO TAKI CHUJ. MOCNEE

2 lat temu
BL BEATZ
BL BEATZ

🔥

2 lat temu
puuuf_ puuf
puuuf_ puuf

Dobra robota !

2 lat temu
Jomi
Jomi

holenderski haze a nie majeranek

2 lat temu
piotrek ___
piotrek ___

Sztos

2 lat temu
Zuggy
Zuggy

Że tak powiem Hlup chlup mam 18 lat

2 lat temu
Krzysztof Jarosz
Krzysztof Jarosz

Kurwa to jest zajebiste zeciak

2 lat temu

Kolejny

ZETHA - ORAJ (prod. BL BEATZ)

03:44

ZETHA - ORAJ (prod. BL BEATZ)

NewBadLabel

wyświetleń 153K

Kucyki i baloniki. Kinia Wiczyńska

28:51

Kucyki i baloniki. Kinia Wiczyńska

Vogule Poland

wyświetleń 133K

LUDZIE KTÓRZY MIELI ZŁY DZIEŃ #2

10:35

ZetHa - Ooo prod. BL Beatz

02:29

ZetHa - Ooo prod. BL Beatz

NewBadLabel

wyświetleń 100K

Kuban x Szpaku - Sami swoi (prod. 2K)

03:11

GEDZ - DROOPY (OFFICIAL VIDEO)

03:13

GEDZ - DROOPY (OFFICIAL VIDEO)

BORCREW OFFICIAL

wyświetleń 1,4M

ZetHa - A nie mówiłem? (directed by KOOZA)

03:28

ZetHa - A nie mówiłem? (directed by KOOZA)

directed by KOOZA

wyświetleń 1,9M

Рапапам (feat. Miyagi & Эндшпиль)

05:35

TACONAFIDE - Kryptowaluty

04:18

TACONAFIDE - Kryptowaluty

QueQuality

wyświetleń 49M

Borixon - NIC  (prod. PLN.Beatz)

03:25

Borixon - NIC (prod. PLN.Beatz)

NewBadLabel

wyświetleń 4,3M

ROZPOZNAJ SERIAL PO PIOSENCE Z INTRO!

10:20

ROZPOZNAJ SERIAL PO PIOSENCE Z INTRO!

yachuprodukcja

wyświetleń 175K

LEKCJA ONLINE | Poszukiwacz #434

7:04

LEKCJA ONLINE | Poszukiwacz #434

Poszukiwacz

wyświetleń 452K