Tech Week #8: Walcząc z gołębiami

  • Kuba KlawiterKuba Klawiter

    Trwanie: 14:46

    Oraz innymi efektami ubocznymi kwarantanny.
    Link do zakupów online z promocjami od OleOle: bit.ly/3bgeG73, kod rabatowy: ZOSTAJEWDOMU
    Mój kumpel, co gra w konie, robi też fajne filmy. Nie tylko dla koniarzy: bit.ly/33C99oZ
    Moje sociale: insta: bit.ly/InstaKlawiatur Tu Twitter: bit.ly/TTKlawitera i FB: bit.ly/FBKlawiatur.
    Źródła:
    Na jak długo wystarczy mi papieru: bit.ly/2J3J9tf
    Prezentacja nowych smartfonów Nokii: bit.ly/2xdDyxI
    Sprzedaż smartfonów spada: bit.ly/33CbgZS
    Piosenkarze koncertują na insta: bit.ly/2Uz1Om6
    I na Twitchu: bit.ly/2xcw91D
    Ten szalony typ w szlafroku: bit.ly/3doieWI
    Kimmel i inni na YT: bit.ly/2U8ye7U
    Nowy iPad Pro: apple.co/33AIzwu
    Nowy MacBook Air: apple.co/3bmzcmN
    Prezentacja PS5: bit.ly/3dorGt8
    Porównanie PS5 i Xbox X: bit.ly/3bfVUNg
    Chiny wdzięczne Polakom za pomoc: bit.ly/2xXYOb3

Łukasz Kupiński
Łukasz Kupiński

Akurat Marc Rebillet już od dawna robi live streamy

18 minut temu
Elżbieta A.
Elżbieta A.

Znacie jakąś platformę z filmami gdzie kod dostępu dotrzymuje się w postaci SMS zwrotnego? Porn hub za darmo? Serio? ;)

2 godzin temu
Misza v.
Misza v.

Kuba! jak będziesz testował tą Nokię to nie zapomnij o foliowej czapce xd szkoda aby 5G ugotowało ci mózg XDDD #TowarzystwoFoliowejCzapki

5 godzin temu
Seba Gamer
Seba Gamer

Potrzeba mi konsoli

20 godzin temu
Suchy Krakers
Suchy Krakers

Panie Kubusiu, przy kolejnej akcji może by się udało ogarnąć jakieś słuchaweczki do PS4, bo przez tą kwarantannę już nie mogę słuchać przędzenia mojej kobiety 24/7. No chyba że udałoby się ogarnąć mniej gadającą kobietę. Będę dozgonnie wdzięczny. Pozdrawiam

23 godzin temu
Rafał Wrześniewski
Rafał Wrześniewski

Hejka Kuba nie masz może konsoli ps4 na zbyciu, siedzę w domu a moja konsola padła po 5 latach

Dzień temu
L J
L J

Jak dożyjemy? Ty też wierzysz w tego "wirusa"?

2 dni temu
Bianco
Bianco

Chciałbym zobaczyć minę gościa, który zaczął cieszyć się z pistoletu na wodę za 4 dychy i chwilę później dowiedział się o tym, że jakiś gimb zgarnął lapa za 6k xD

2 dni temu
Karolina Sznajder
Karolina Sznajder

Mi terz brakuje kompa laptopa mama ogląda filmy na laptopie a ja niemam co robic

2 dni temu
Piotr N
Piotr N

No i fajnie :)

2 dni temu
Bezkresny
Bezkresny

A ja mam parówkę i jajka...na kolacje😁 smacznego

2 dni temu
elbrus8
elbrus8

jak to? nadal mam redmi 4 note z wbudowanym radiem...

2 dni temu
całkiem mocny gość
całkiem mocny gość

Ja siedzę, moja rodzina siedzi w domu, a obok stare pryki po 60+ non stop zapierdalają, sklep, kościół, ploty, kilka razy dziennie niech zginą

2 dni temu
Łukasz
Łukasz

Panie Kubo, super odcinek, rewelacja :) . Teraz mogę na Pana spojrzeć normalnie, jak Polak na Polaka. Kurtyna

2 dni temu
Izi_kill
Izi_kill

Mi firma dała telefon z wbudowanym radiem ;)

3 dni temu
michal4991574
michal4991574

Regina rumiankowa 3 warstwowa ma 150 listków ;)

3 dni temu
Maciej Kucharski
Maciej Kucharski

Robi się ciepłej na sercu gdy dajesz taki komentarz. Super. Może tym wszystkim na J otworzą się oczy, serca, umysły. KUBA brawo.

3 dni temu
Adam Antoniuk
Adam Antoniuk

Świetna myśl na koniec. Pozdro!

3 dni temu
Adam Antoniuk
Adam Antoniuk

Widac upgrade w footage'u. Czym to krecone? 👍

3 dni temu
wengrzynv8
wengrzynv8

Nowy mikrofon?

3 dni temu
DegustoDelSol
DegustoDelSol

mowa o innej pandemi, dawniej, ktora polak pokonal i pomoglismy chinczykom

3 dni temu
Roman Koman
Roman Koman

Klawiter co do Pana Jacka od tego co ma niesmak to jakoś skojarzył mi się ten filmik: https://www.youtube.com/watch?v=xYXEydRQXis

3 dni temu
Kemoty
Kemoty

ooo Marc Rebillet

3 dni temu
AEWS
AEWS

OleOle przysłało mój zakup - prezent (krajalnicę do chleba) w pudle firmowym (opakowaniu krajalnicy) bez żadnego zewnętrznego opakowania z listem przewozowym przyklejonym do tego pudła .Żeby patałachom chciało się to owinąć choćby w strecz , to nie - opakowanie, jak to po logistyce, styrane i z kangurkiem do mozolnego odklejenia suszarką . Dobrze że dla obdarowanej pudło było nieistotne ale np. jak by miał być to prezent ślubny to kazałbym im z tym wyp...lać na własny koszt . Ta sama firma prowadzi też inną markę z rtv/agd z równie "przyzwoitą" obsługą . Ani be , ani me , przepraszam czy spierd...aj a mój stosowny komentarz ze strony od razu znikł .

3 dni temu
Czadej
Czadej

Witam, jeszcze szansa aby w przyszłych filmikach były napisy? Pozdrawiam ;)

3 dni temu
KrawtoX
KrawtoX

Mi komputer stacjonarny się zepsuł!!!!

3 dni temu
RiwS TV
RiwS TV

Genialny - jak zwykle... i Klawiatur i jego materiał! Pozdro PS Ja nie mam takiego ramienia mikrofonowego Rhode'a, jakie w tle widziałem 3 przymocowane do szpuli-stolika. Moje się giba na lewo i prawo i się nie słucha, jak się je odsunie, tylko dalej się giba... i muszę z tym żyć... "i co? [...] co z Panem, Panie Klawiter? Trochę uważam niesmak." XD

3 dni temu
Sega Sunset
Sega Sunset

Pamiętajcie ludzie, nie bądźcie Jackiem

3 dni temu
Sega Sunset
Sega Sunset

Wow, serio? Ktoś napisał komentarz i dostał laptopa za 6koła? Ale czad

3 dni temu
Łukasz Piotrowski
Łukasz Piotrowski

A tam na wodę... Śrut! Najlepiej laserowy!

3 dni temu
Jarek Degorski
Jarek Degorski

Niedługo sens kupowania smartfona za 3K albo 4K przestanie istnieć, podobnie jak sens zamartwiania się co słychać u cwelebrytów.

3 dni temu
Kacper Nastróżny
Kacper Nastróżny

Zrób recenzje Xiaomi redmi 8

3 dni temu
Insomniac
Insomniac

Jak to mówią gwiazdy porno: Jak się powiedziało a to trzeba powiedzieć ghhhe. XD

4 dni temu
Dariusz J
Dariusz J

@Kuba Klawiter jak dobrze wiesz w PL mamy bardzo duże braki środków ochrony osobistej, ale staramy się temu zaradzić, dlatego chciałbym Cię prosić o nagłośnienie 2 inicjatyw. Najbardziej brakuje nam materiałów do pracy zarówno do maseczek jak i przyłbic. Gdybyś mógł zorganizować zrzutkę lub pomóc znaleźć sponsora to bardzo by nam pomogło. https://www.facebook.com/groups/maseczkidlawarszawskichmedykow/ https://www.facebook.com/groups/704499356754790/

4 dni temu
Carabella
Carabella

„Dowiemy się o tym w lecie, jak dożyjemy” 😂

4 dni temu
Marek Kkk
Marek Kkk

Bardzo dobry odcinek, w końcu zrobiony w dobrym humorem :D Fajnie jakby były dłuższe... ;) Pozdrawiam fan

4 dni temu
Ruben Carver
Ruben Carver

Lubie cie sluchac....w tych nudnych dniach(zwal jak zwal) planuje obejrzec wszytkie odcinki

4 dni temu
Premislao89
Premislao89

Klawiatur siedzi w pz i rozdaje free itans. Respect!

4 dni temu
Zatruta Pułapka
Zatruta Pułapka

Mieciu❤️❤️❤️ ( 4:52 )

4 dni temu
Artur Nykiel
Artur Nykiel

Jacek głupio ci ?😂😆

4 dni temu
Simon André
Simon André

I się spóźniłem. ;-( Zaledwie 3 dni po opublikowaniu filmu "Przepraszamy, ten kupon promocyjny utracił już ważność." Mówi się trudno i płynie się dalej. :-)

4 dni temu
Jacek
Jacek

Widzę że nie tylko mi padł komputer :/

4 dni temu
Li Lili
Li Lili

Po tym jak 310 osób w połowie grudnia 2013 r. podpisało petycję przeciwko grabieży organów, kolejne 6259 podpisało podobne petycje w ciągu następnych dwóch tygodni. Petycje wnoszą sprzeciw przeciwko okrucieństwu grabieży organów od żywych praktykujących Falun Gong przez Komunistyczną Partię Chin, a także domagają się śledztwa wobec Zhou Yongkang, Bo Xilai i innych osób, które zainicjowały tą barbarzyńską zbrodnię. Petycje podpisane przez 6259 osób z różnych miejsc w Chinach przeciwko grabieży organów od żywych osób Parlament Europejski niedawno uchwalił pilną rezolucję, która wzywa reżim chiński "... do natychmiastowego zakończenia praktyki pozyskiwania narządów wewnętrznych od więźniów sumienia, członków religijnych i etnicznych grup mniejszościowych". Parlament Europejski reprezentuje zbiorowość 500 mln Europejczyków. Na początku grudnia przesłano do biura Wysokiego Komisarza ONZ ds. Praw Człowieka petycję DAFOH, pod którą zebrano 1,5 mln podpisów z 53 krajów, z 5 kontynentów. Petycja DAFOH wzywała do śledztwa w sprawie grabieży organów praktykujących Falun Gong przez reżim chiński. Społeczność międzynarodowa zaszokowana Społeczność międzynarodowa coraz częściej wypowiada się przeciwko procederowi grabieży organów od żywych ludzi, a fala głosów oburzenia wzrasta. Ta bezprecedensowa forma zła została ujawniona ludzkości. Cały świat jest wstrząśnięty faktem coraz większej ilości dowodów. Pojedynczy działacze, grupy społeczne i organizacje, jedna po drugiej, podjęły działania by zatrzymać tę formę bezwzględnego okrucieństwa. Zbieranie podpisów pod petycjami w Chinach nabiera tempa W połowie grudnia 2013 r., strony internetowe Minghui i Epoch Times poinformowały, że 310 osób w Chinach podpisało petycję przeciwko zbrodni pozyskiwania narządów wewnętrznych i wzywających do śledztwa wobec inicjatorów zbrodni Bo Xilai i Zhou Yongkang. W ciągu dwóch tygodni, więcej osób dowiedziało się o tych okrucieństwach. Przejrzeli przez kłamstwa reżimu i wyrazili swoje pragnienie sprawiedliwości. Akcje petycji w Chinach przeciwko szokującym zbrodniom szybko nabierają tempa. Podczas gdy pierwszą petycję podpisało 310 osób, w przeciągu dwóch tygodni swój podpis złożyło kolejne 6259 osób.

4 dni temu
ImShiroo
ImShiroo

czy można dostać namiary na żółte fotele w tle? :)

4 dni temu
Roland Rząsa
Roland Rząsa

"Opłaca się" oglądnąć.

4 dni temu
Marcin M
Marcin M

inteligentne zrównanie "jacka" z ziemią👍👍😆😆😆😆

4 dni temu
Damian Krawczyk
Damian Krawczyk

Strasznie mnie to rozbawiło 13:14 "GNOJU".Wybacz Klawiatur.

4 dni temu
Natalia Kądzielska
Natalia Kądzielska

Te żółte fotele są obłędne 😍😍😍. Gdzie można je dostać ???

4 dni temu
Krzysztof Koodwatch
Krzysztof Koodwatch

Haaaa pozdro Mieciu!!! :D Panie Klawiatur, dzięki za stronę do liczenia srajtasmy :)

4 dni temu
Szymon Zdralej
Szymon Zdralej

A propos Chin polecam obejrzeć ,,CHIŃSKIE BAJKI" na yt :D

4 dni temu
Hardok
Hardok

Co jest z tym audio :/

4 dni temu
Cesarz Menzoberranzan
Cesarz Menzoberranzan

Nie da się słuchać przez echo ¯\_(ツ)_/¯

4 dni temu
Magdalena Muklewicz
Magdalena Muklewicz

Oglądam ten odcinek z mężem Jackiem 😂🤦 nie wybrnąłeś 😂🤦 popłakałam się ze śmiechu widząc minę męża 😂😂 Pozdrawiamy! 😘

4 dni temu
forGPR
forGPR

hahahahah Gdy zacząłeś mówić o twichowym DJu zerknąłem na źródła i otworzyłem odnośnik do jego YT. Przez następne kilka minut grała mi w tle nastrojowa muzyczka ae zorientowałem sie że coś nie tak (w 10 minucie). Polecam włączyć. Fajny podkład ma akurat teraz "szalony facet w szlafroku" na stronie domowej swojego YT.

4 dni temu
NibyTak
NibyTak

MIECIA TO SIĘ NIE SPODZIEWAŁEM Xd

4 dni temu
Jacek Kubiś
Jacek Kubiś

Eee, odżegnuję się od mojego imiennika! Może to był żart, a że czas dziwny, to mógł się nie udać te żart?

4 dni temu
David Morra
David Morra

Cool Story, Bro

4 dni temu
Aercia
Aercia

A mi nikt komputera nie kupi :'( Albo chociaż żeby zajęcia zdalne odwołali bo zapierdziel straszny na tych studiach :(

4 dni temu
Piotr Pietrzak
Piotr Pietrzak

Szanuję, w szczególności za ostatnie 4 minuty.

4 dni temu
Kacpere
Kacpere

Dziiiwnyyyy dzwięk

4 dni temu
Małgorzata G
Małgorzata G

Rebillet to od dawna juz koncertuje online :P

4 dni temu
Patryk Patryk
Patryk Patryk

Kuba, wydaje mi się że właśnie o to chodziło Jackowi żebyś się tłumaczył. Jak by nie patrzeć pomoc dla Chin była pomocą dla całego świata. Była to próba zatrzymania wirusa w Chinach. Dzięki za film!

4 dni temu
nocture84
nocture84

Kubus, lubie Cie... ale „apl” nie „epl”, blagam !

5 dni temu
siemawiktor
siemawiktor

W ósmej minucie zbyt wiele razy pada nazwisko pana klawisza.

5 dni temu
MEGA Mnich 9
MEGA Mnich 9

Jacek będzie miał niesmak xd

5 dni temu
Pogromca Barusli
Pogromca Barusli

A ja mam do dvpy internet.

5 dni temu
Karol Kowalski
Karol Kowalski

Jak zwykle najlepszy! Uwielbiam ten humor :)

5 dni temu
Maciaty 85
Maciaty 85

zawsze mozna zmutować kogoś .PRZEWAGA TECHNOLOGII !!!

5 dni temu
Ahegi
Ahegi

Jacek został wyjaśniony

5 dni temu
Nieciu _JR
Nieciu _JR

Mi laptop się zepsuł.....

5 dni temu
Adrian Blankenburg
Adrian Blankenburg

Teraz to by się maseczka przydala chrzanic konsole 🤭

5 dni temu
Soinas Doyi
Soinas Doyi

„Nie liżcie kartonów. To teraz nie jest bezpieczne”. Dopiero teraz to mówisz? xD

5 dni temu
Artur Szymański
Artur Szymański

Jacek chyba nie chciał źle, może Ty jako gość który ma kontakt ze sporą publiką mógłby zawiązać jakąś fajną akcje dla "naszych"

5 dni temu
Mateusz SK
Mateusz SK

Nowe nokie wyglądają bardzo ładnie. Ciekawe tylko jak z aparatami i optymalizacją sprzętu. Niestety Nokia miała tu problemy. Ps. Fajna akcja promocyjna. Mogłaby kiedyś powrócić bo przydałaby mi się nowa karta graficzna ;)

5 dni temu
Soinas Doyi
Soinas Doyi

Dobree !😌 Nie bądźmy w życiu Jackami

5 dni temu
cde3mju7
cde3mju7

Prompter karaoke

5 dni temu
R 123 M
R 123 M

Jak nazywał się ten program co prowadził go Kuba na 4 ,gdzie ten koksu jak nadmuchiwał balonik się wypierdolil ?

5 dni temu
krewetki
krewetki

Panie Kubo. Mam na zbyciu ciekawy telefon firmy nieznanej. Jest totalnie chiński do tego stopnia, że sklep z aplikacjami też jest chiński. Nic z tych znsczkow nie kumam. Chętnie go oddam do testów jako ciekawostkę. Mam też prośbę, czy nie pląta się u Was jakiś zbędny dron z gps i podgladem life? Mieszkam 200m od kumpla z ktorym się nie mogę spotykać, a chciałbym mu czasem coś lekkiego podrzucić na parapet :) Pozdrawiam Ciebie i Twoją ekipę :)

5 dni temu
Leszek Pomian
Leszek Pomian

Ale tryb anamorficzny to nie log :(

5 dni temu
kaczorasty.
kaczorasty.

Nie chcę nic mówić ale ja hoduje gołębie xD

5 dni temu
misolou fout
misolou fout

Ale bym miał ból dupy jakby ktoś poprosił o komputer i go dostał,a ja bym w tym czasie prosił o pistolet na wodę xDD

5 dni temu
sledziuYT
sledziuYT

Bardzo fajny odcinek i słuszny komentarz na koniec. Karma wraca drodzy internauci. Pozdrawiam

5 dni temu
misolou fout
misolou fout

Czy #KubaKlawiter wypowiadał się może w jakimś odcinku nt swojego zegarka? 🤔 Przyznam, że od kilku odcinków cały czas bije się z myślami nad jego zakupem :D

5 dni temu

Kolejny

Wodoodporny dron i gimbal w jednym!

25:09

Wodoodporny dron i gimbal w jednym!

Kuba Klawiter

wyświetleń 238K

Ciumkaj loczki: TRUDNE SPRAWY 27

26:00

Ciumkaj loczki: TRUDNE SPRAWY 27

Naruciak

wyświetleń 518K

LEKCJA ONLINE | Poszukiwacz #434

5:38

LEKCJA ONLINE | Poszukiwacz #434

Poszukiwacz

wyświetleń 536K

Tech Week #9: Kwarantanna Show z nagrodami!

15:36

Tech Week #9: Kwarantanna Show z nagrodami!

Kuba Klawiter

wyświetleń 207K

Tech Week #7 Seria 8

22:47

Tech Week #7 Seria 8

Kuba Klawiter

wyświetleń 568K

Czy warto w Polsce kupić Oppo? (Nie)recenzja grupowa

18:47

Tech Week # 7: a coughing sound is heard in 12 minutes

13:39

Samsung S20 w 8K!

14:53

Samsung S20 w 8K!

Kuba Klawiter

wyświetleń 289K

CAT S60 smartfon z kamerą termowizyjną

09:36

CAT S60 smartfon z kamerą termowizyjną

Kuba Klawiter

wyświetleń 1,1M

Tech Week #6: Jak udowodnić, że Ziemia jest płaska?

13:49

Siew Pszenicy u Norberta/ Reanimacja Siewnika

14:18

Siew Pszenicy u Norberta/ Reanimacja Siewnika

jarekogarek1986

wyświetleń 161K

The Weeknd - In Your Eyes (Official Video)

5:42

The Weeknd - In Your Eyes (Official Video)

TheWeekndVEVO

wyświetleń 8M

Kamerzysta - Ostatnia noc (Prod. Don Juan)

2:48

TOP 10  pancernych i najtrwalszych silników które przejadą wiele!!!

19:34

TOP 10 pancernych i najtrwalszych silników które przejadą wiele!!!

Miłośnicy czterech kółek -zrób to sam

wyświetleń 171K

Pierwsza Miłość - "To kto jest teraz naszym wrogiem?"

2:00

11 Typów Osób, w Każdym Biurze!

10:02

11 Typów Osób, w Każdym Biurze!

WooHoo PL

wyświetleń 103K