BUDDA #Hot16Challenge2

  • Opublikowany 21 dzień temu

    Budda. TVBudda. TV

    Trwanie: 02:22

    Prod. CrackHouse!
    Clip by: @prosight
    Wielkie pozdro dla chłopaków za ogarniecie tematu z początkującym!
    BUDDA #Hot16Challenge2
    Link do zbiórki: www.siepomaga.pl/hot16challenge
    Wielkie dzięki POCZCIWY KRZYCHU za nominacje!
    PIONA!

Budda. TV
Budda. TV

30 Koła lajków i wjeżdżam z płytą jak do siebie! 😂

20 dni temu
Jacek Jackowski
Jacek Jackowski

Spierdalaj budda

18 godzin temu
zawiasik jakiś
zawiasik jakiś

Ok

18 godzin temu
Nikodem Kwiatkowski
Nikodem Kwiatkowski

Jest prawie 2 razy tyle

Dzień temu
Tomek Andrzejewski
Tomek Andrzejewski

@Gaweł Paweł Jjjj

2 dni temu
Bartek Drywa
Bartek Drywa

Dostałeś 30 k, czekamy na płytę!

4 dni temu
Stasiek Hiż
Stasiek Hiż

Mocne

10 godzin temu
Kartonomixx
Kartonomixx

10 godzin temu
Kartonomixx
Kartonomixx

i to jest bit najlepsze kawałek wytykają w necie że jestem bananem

10 godzin temu
Zoltán Berta
Zoltán Berta

W bananowym życiu dzisiaj śmigam na głośnikach A moja pierwsza fura to był czarny Opel Tigra Kiedy palę gumę dymi się całą ulica Przywitajcie Budde który brzydzi lub zachwyca siema,siema,siema witam na mojej szesnastce nie jestem raperem ale mam tu nominacje to mega fajny challenge, a więc śmiało wbijam w akcję jestem dzisiaj w studiu, choć na co dzień siedzę w aucie wytykają w necie, że jestem bananem a bagaż doświadczeń to jedyne co dostałem Co dzisiaj powiecie, kiedy rozdajemy hajs 10 koła WOŚP, a bezdomny na Reich Dostał nowe życie, bo daliśmy jemu szansę Chcę dużo pomagać, no bo to jest w życiu ważne ja zrobię nową bańkę znowu na swojej zajawie Benzo AMG, nowe Audi na S-line Pozdro! Dla tych co zbijają5! Pozdro! Dla wariatów AMG! Pozdro! Pozdrawiam też ciebie Przelej siano na tę akcję, razem można zrobić wiele! W bananowym życiu dzisiaj śmigam na głośnikach A moja pierwsza fura to był czarny Opel Tigra Kiedy palę gumę dymi się całą ulica Przywitajcie Budde który brzydzi lub zachwyca

10 godzin temu
mateusz baranski
mateusz baranski

budda czy to nie jest przypadkiem nagrywane w Miejscu piastowym na lostarku ? :D pozdro

12 godzin temu
Jakub Kępień
Jakub Kępień

Najlepsza hot16.

12 godzin temu
SCIX X
SCIX X

Hujnia

15 godzin temu
Blv 44vck
Blv 44vck

Może refren jako piosenka do intra do filmów? 🤔❤

16 godzin temu
Blv 44vck
Blv 44vck

Będzie jako cały utwór, sztos

16 godzin temu
niksowen syma
niksowen syma

najlepsze h0t

19 godzin temu
biały miś xddd
biały miś xddd

Zajebista

19 godzin temu
Dominocat 4321
Dominocat 4321

Czy to miejsce piastowe pozdro 😂

20 godzin temu
Emil Niedziałek
Emil Niedziałek

Ja sam milion wyświetleń zrobiłem 🔥🔥

Dzień temu
Kacper Fala
Kacper Fala

Nowy guzior

Dzień temu
Piotrek Sokołowski
Piotrek Sokołowski

Najlepsza 16. Mega bit i kozak tekst

Dzień temu
Aleksander Maroszek
Aleksander Maroszek

takie zajebiste 16 że słucham tego cały czas i mi sie nie znudziło

Dzień temu
CAN-AM Team
CAN-AM Team

Nigdy nie słyszałem takiej zajebistej muzy

Dzień temu
Dominik Włoch
Dominik Włoch

Mocna nuta

Dzień temu
bary
bary

wykurwiste!!!11

Dzień temu
Jacek Jackowski
Jacek Jackowski

spierdalaj budda

Dzień temu
Dominik Pabichh
Dominik Pabichh

Pamiętam jak miał 50k subów

Dzień temu
MaxPolak
MaxPolak

Pozdro wariat !

Dzień temu
Bartex XD
Bartex XD

Zajebiste

Dzień temu
Bartex XD
Bartex XD

Za

Dzień temu
vekso
vekso

Najlepsza hot16

Dzień temu
Jacek Jackowski
Jacek Jackowski

buda to chuj

Dzień temu
bimbuś bubuś
bimbuś bubuś

Budda zajebiste przypniesz serduszko

Dzień temu
Mateusz Mazur
Mateusz Mazur

Masno ni

Dzień temu
Bartix_PL
Bartix_PL

Jak ty kurwa palisz gumę jak masz 2 auta z czterobutem?

2 dni temu
Leło
Leło

jak sie nazywa ten bicik?

2 dni temu
nowy
nowy

10/10

2 dni temu
Golec
Golec

JOOOOOOOOOOOO DŻI BIII ESSS

2 dni temu
SimonEQ
SimonEQ

Wszystko fajnie Ale poco ten mikro po środku xd

2 dni temu
Ksawery Wasilewski
Ksawery Wasilewski

Byłem pierwszy raz na nielegalnych wyścigach

2 dni temu
koz4k LIVE
koz4k LIVE

KTO CHCE ŻEBYM ZROBIŁ 10H ? DAJE LIKE

2 dni temu
Antek Jarczyński
Antek Jarczyński

Powinieneś wiecej rapować bo wychodzi ci to

2 dni temu
Arek Brzezinski
Arek Brzezinski

XD

2 dni temu
Leło
Leło

Young Budda

2 dni temu
kubańczyk gamer
kubańczyk gamer

Budda z lanbo kozak budda jesteś nawet lepszy od friza itp

2 dni temu
Fryderyk Lesinski
Fryderyk Lesinski

najlepsza hot16

3 dni temu
Karolina Rozmus
Karolina Rozmus

Zajebisye

3 dni temu
Lukáš Mareček
Lukáš Mareček

Kurwa 🇮🇩🇨🇿zajebiste do pici

3 dni temu
MaXi
MaXi

muza zajebista kolega frajer napisał mi to sorry

4 dni temu
Radziu Kaskader Hetkowski
Radziu Kaskader Hetkowski

Zajebista nuta aż mi głośniki przypierdala w bocianie 😉😉😉

4 dni temu
hubert
hubert

Kiedy na spotify

4 dni temu
Sixfort
Sixfort

Może ktoś podać link do strony buddy z oklejaniem aut

4 dni temu
Natan Joniec
Natan Joniec

ale kozak nutka ci wyszła dawaj tera jakąś całą nutę

4 dni temu
Dawid
Dawid

budda był kołomnie xdd pozdro budda ja z targowiska xdd

4 dni temu
Majsiek
Majsiek

Też miałem czarną tigrę na pierwsze auto hah :D

4 dni temu
trol8r jj
trol8r jj

Kto z krosna łapka / / / ≧ω≦

4 dni temu
blorek ytt yt
blorek ytt yt

nie mogę przestać wyłączyć tej gorącej szesnastki

4 dni temu
Nuq MARIANO
Nuq MARIANO

To essa zaleciało 60 tką xddd

4 dni temu
hubert
hubert

Boże ten wstęp 😍😍😍

4 dni temu
wikuś [*]
wikuś [*]

BANANOWE ZYCIE SKRRRRRRRRRR

5 dni temu
Wiktor Turkiewicz
Wiktor Turkiewicz

Kiedy kolejna nuta

5 dni temu
VIVERtenfejm
VIVERtenfejm

te essa mnie rozjebało XD chyba ze nie wiem co to znaczy XD

5 dni temu
JM JM
JM JM

Budda powiem tylko tyle rozjebałeś kropka

5 dni temu
Borys Grabowski
Borys Grabowski

jesteś głupi prosze skonicz z youtube

5 dni temu
MATEUSZ sv 650
MATEUSZ sv 650

skąd wiesz ze jest głupi ja bym tego o nim nie powiedział

4 dni temu
Dawid Młyński
Dawid Młyński

Banan fajne kuszylk bananowe

5 dni temu
Artur Ceglowski
Artur Ceglowski

Najlepszy rap

5 dni temu
domi nick
domi nick

Ciary przechodzą

5 dni temu
Patryk Jaworski
Patryk Jaworski

Gitowa nutka odrazu wjechała na xtreme

5 dni temu
Doxer 53
Doxer 53

ale ten refren jest kocurem 🔥

5 dni temu
KiKo
KiKo

Weź zacznij rapowac bo bardzo dobrze ci idzie.

5 dni temu
The Emzi
The Emzi

Jebać disa

5 dni temu
Sebix Nowak
Sebix Nowak

kto chce więcej piosenek buddy to daje łapke w góre pod tym kom prosze budda tv

5 dni temu
gamer polska awp
gamer polska awp

Kozak

5 dni temu
Mateusz Olechowski
Mateusz Olechowski

to mnie zachwyca

5 dni temu
mobile gang
mobile gang

Najlepsza 16 rozjebał wszystkich 🤑🤑🤑🤑🤑🤑

5 dni temu
Hubert F
Hubert F

Dawaj więcej piosenek

5 dni temu
Red Life
Red Life

Jedno z lepszych hot16!!! Pozdrawiam

6 dni temu
B_O_L_O
B_O_L_O

A moja pierwsza fura to był czarny Opel Tigra sztos😃

6 dni temu
Zhx YT
Zhx YT

Najlepsze hot16 na yt

6 dni temu
Kacper Przyłucki
Kacper Przyłucki

0;25

6 dni temu
Kacper Przyłucki
Kacper Przyłucki

ja do kolegów elo siema Budda siema siema siema

6 dni temu
Ziemniak
Ziemniak

zajebiscie❤️

6 dni temu
Gabryszek
Gabryszek

Ale siedzi ta 16 Pozdro Budda

6 dni temu
SilverN
SilverN

Kozak!

6 dni temu
Hakerek kuban
Hakerek kuban

Mega

6 dni temu

Kolejny

Szpaku #Hot16Challenge2

02:35

Szpaku #Hot16Challenge2

GUGU

wyświetleń 25M

Lady Gaga, BLACKPINK - Sour Candy (Audio)

2:39

Lady Gaga, BLACKPINK - Sour Candy (Audio)

LadyGagaVEVO

wyświetleń 44M

MARCYSIA #Hot16challenge2

1:11

MARCYSIA #Hot16challenge2

Marcysia Ryskala

wyświetleń 6M

Złomnik: Hyundai Pony z 1979 r.

19:25

Złomnik: Hyundai Pony z 1979 r.

Złomnik

wyświetleń 172K

Sobel "Dopiski" prod. PSR

2:51

Sobel "Dopiski" prod. PSR

Sobel

wyświetleń 343K

ILE ZARABIAM z YT? Pokazuje statystyki! Q&A!

12:52

REZI #Brzydka16Challenge (Prod. Dezy)

01:46

REZI #Brzydka16Challenge (Prod. Dezy)

reZigiusz

wyświetleń 2,6M

TOP 50 #HOT16CHALLENGE2

16:54

TOP 50 #HOT16CHALLENGE2

Threeny

wyświetleń 165K

BOXDEL ft. BUDDA - Brat

03:07

BOXDEL ft. BUDDA - Brat

BOXDEL

wyświetleń 398K

Agro Kuzyni #BRZYDKA16CHALLENGE

01:34

Agro Kuzyni #BRZYDKA16CHALLENGE

Agro Kuzyni

wyświetleń 112K

kartky - mała wojna (prod. druid)

4:44

kartky - mała wojna (prod. druid)

OU7SIDE

wyświetleń 237K

Złomnik: Hyundai Pony z 1979 r.

19:25

Złomnik: Hyundai Pony z 1979 r.

Złomnik

wyświetleń 172K