PRZESYMULOWAŁEM 15 LAT MANCHESTERU UNITED W FIFIE 20!

  • JcobJcob

    Trwanie: 20:00

    OFERTA PLAY ☛ play-info.pl/GWhj
    INSTAGRAM ☛ jcobp
    FACEBOOK ☛ on. 18r0wOz
    TWITTER ☛ bit.ly/14zPSUs
    PRZESYMULOWAŁEM 15 LAT MANCHESTERU UNITED W FIFIE 20!
    #teamplay💜 #gamersgonnaplay #30GBzafree

Kacper Maślany
Kacper Maślany

Też chciałem napisać, że przespałbym ten czas sobie, ale widzę, że to juz nic oryginalnego, więc musze wymyśleć cos innego. Także pomyślmy. Po pierwsze zrobiłbym sobie jakiś zapas jedzenia na 10h i obejrzał na dvd jak za starych czasów całą trylogię Władcy Pierścieni, oczywiście w wersji reżyserskiej. Chociaz wtedy bym miał czas dłuższy niż 10h😅. Ale na pewno warto by bylo zrobić sobie taki kolejny maratonik. Drugą rzecz jaką mógłbym zrobić zamiast spedzenia go przed telewizorem to usiąść do rysowania i namalować, lub wlasnie narysować cos pieknego dla kogos dla mnie waznego. Sam swoich rysunkow za bardzo nie lubię, ale innym sie podobają, dlatego lubię je wręczać. Ostatnia rzecz jaka przychodzi mi do głowy to zabawa. Nie w klubie, ale pójść sobie samemu do lasu z drewnianym mieczem i łukiem i bawić sie jak kilkanaście lat temu. Dźwięki zwierzątm i bujna wyobraźnia. Możnaby zniknąć na dłużej niż 10h i wrócić bardziej zrelaksowanym i wypoczętym. Jest wiele sposobów na spędzenie takiego czasu, wiele wspaniałych. Inne glupie, ale kazdy przyjemny na swój sposób. No i to chyba tyle. Przyjemnej lektury😅

Miesiąc temu
Kacper Maślany
Kacper Maślany

@Jcob potwierdzam

Miesiąc temu
Kacper Maślany
Kacper Maślany

@Gintek ! Dzięki :D

Miesiąc temu
Gintek !
Gintek !

Gz ziomus

Miesiąc temu
Kacper Maślany
Kacper Maślany

@Jcob wooow super dziękuję. Nie spodziewałem się czegokolwiek wygrać 😁

Miesiąc temu
Jcob
Jcob

Bardzo fajny opis! :) Zgarniasz 2200 FP! Napisz na maila jcobplay@gmail.com, żeby odebrać kod :)

Miesiąc temu
FAZE TITANIC
FAZE TITANIC

Wiem skąd wziąłeś 20 kwietnia bo w ten dzień mam urodziny

53 minut temu
kapi kieszek
kapi kieszek

Ja bym się uczył wyszedł z psem i Grał w FiFĘ

Godzinę temu
Sroka pl
Sroka pl

Nudził bym się i kopał dziurę na podwurku 5 godzin potem zakopywał też 5

Dzień temu
Ksawery Stępień
Ksawery Stępień

Spaci pić jeszc

3 dni temu
filip c
filip c

Kwiecień 20 = 420 XD

6 dni temu
Łukasz xD
Łukasz xD

9:54 Prawy Obrońca PSG ;)

6 dni temu
Tomasz Szewczyk
Tomasz Szewczyk

Ja bym grał w piłkę nożną i inne sport bym uprawiał i zagrał bym chyba w karierę

7 dni temu
CriZz CriZzowski
CriZz CriZzowski

Pulasic był już kozakiem w 2018

8 dni temu
Matess
Matess

5:43 Liczą się mecze pomiędzy tymi drużynami kumplu a nie bilans ;)

12 dni temu
Sławomir Szymański
Sławomir Szymański

Będę spał

13 dni temu
Mat 8man
Mat 8man

Oglądać telewizję 🤗

14 dni temu
Bartosz Delekta
Bartosz Delekta

Ja bym spał

14 dni temu
sky drag
sky drag

Ja bym grał w piłkę

18 dni temu
xsenon testex zabawki
xsenon testex zabawki

W 10 godzinyn bym się zabił.

19 dni temu
emeraro
emeraro

5:02 tak rzuciłem okiem iiii gdzie jest Martial? Gdzie jest Rashford?

19 dni temu
Konrad Torpeda
Konrad Torpeda

Guimaraes to nie jest piłkarz wytworzony przez grę, to duży talent brazylijski, grający obecnie w Lyonie

20 dni temu
Jan Guma
Jan Guma

Ja bym grał w fife offline

21 dzień temu
Kane is i Neymar cwaniacy
Kane is i Neymar cwaniacy

Grał w karierę oglądał telewizor i spał

21 dzień temu
Dariusz Żesławski
Dariusz Żesławski

Grać na dworze w piłkę nożną

23 dni temu
Diablo Youtube
Diablo Youtube

Jezu 10h bez snu? Ja to bym się przespał xd tak żeby mnie żaden messenger czy twitter nie obudził.

23 dni temu
lolkam
lolkam

Trenowałbym. Tylko tak mogę stawać się lepszym.

23 dni temu
Pan Dzielnicowy
Pan Dzielnicowy

Jade na ryby

25 dni temu
Ksawery Nowak
Ksawery Nowak

Ja mam urodziny 20 kwietnia !!!

25 dni temu
pan Tomasz
pan Tomasz

Ja przez 10 godzn bym spał 😄

25 dni temu
Martin Gawron
Martin Gawron

Ja bym zrobił został w domu i jadł tylko colę i tyle

26 dni temu
Sebastian Pieciurek
Sebastian Pieciurek

Ploć łapać i po dupie sie drapać

26 dni temu
Sebastian Pieciurek
Sebastian Pieciurek

Xd

26 dni temu
Mateusz Pachałko
Mateusz Pachałko

Ja bym spal

27 dni temu
Clash Kurde
Clash Kurde

Nic

27 dni temu
Miszor Official
Miszor Official

#20 ja bym tylko spał ☺

27 dni temu
Krzychu Game
Krzychu Game

Pograć w Fifę w karierę zawodnika

27 dni temu
Romuald Gaszyn
Romuald Gaszyn

Ok miał bym zabawki hahahahahahahahahahahahaha

28 dni temu
dawid madzia
dawid madzia

Bym jadł płatki do filmu Titanic i walił wiadro.

29 dni temu
Lulu XD
Lulu XD

Moon zdaniem bum grala w pilke nozna

29 dni temu
Dan
Dan

Odpalasz God of war na ps4 i jesteś offline jakieś 50 godzin😅

29 dni temu
GPS - Brawl Stars
GPS - Brawl Stars

Wykrakałes moje urodziny Xd

Miesiąc temu
Demetrius
Demetrius

Piemonte Calcio to Juventus

Miesiąc temu
OgulZielony Tr
OgulZielony Tr

Wyszedłbym na działkę się napierdolić tam i tak neta nie ma :D

Miesiąc temu
Mp Marksiu
Mp Marksiu

Ja bym poszedl na boisko w pilke nożną pograc z kolegami

Miesiąc temu
Barti Baru
Barti Baru

Ja bym grał w planszuwki z mamá

Miesiąc temu
Kamix !
Kamix !

Gdybym miał przeżyć 10 godzin bez i internetu to podzielił bym to na 4 rzeczy: Nauka (Bo matematyka nie idzie najlepiej) Granie Spanie Picie i jedzenie Sądzę że z graniem przeżyłbym o wiele więcej!

Miesiąc temu
Hubert Dawidowicz
Hubert Dawidowicz

Wyszedł bym na dwór 😅

Miesiąc temu
Maciej Wolak
Maciej Wolak

Przez 10h bez neta to wyszedłbym sobie na podwórko pokopać piłkę, pobawić sie w chowanego, ganianego jak za dawnych dobrych czasów :)

Miesiąc temu
Maciej Wolak
Maciej Wolak

Dodam ze po 10 h biegania wróciłbym na obiad a mama by krzyczała co ja tam tak długo robiłem

Miesiąc temu
Mateusz Zdziebliński
Mateusz Zdziebliński

Słodki kotek

Miesiąc temu
Jakub Orczyk
Jakub Orczyk

Przespał bym się , zjadł bym coś i grałbym w fife karierę lub Volte . Ale chciało by się wygrać takie 2.200 fifa pointsow :)

Miesiąc temu
Fabian Kijak
Fabian Kijak

O stary, ja w FIFA 19 przeszedłem 10 sezonów zawodnikiem bez symulowania. Polecam, bardzo dobra zabawa

Miesiąc temu
prestiżek 123
prestiżek 123

Ja bym grał w piłke

Miesiąc temu
SzymaN
SzymaN

Oj Jcob z tym 20 kwietnia dojebałeś.Coś myślę że dobrze wiesz co to za dzień pozderki dla kumatych hah

Miesiąc temu
Kuba Bucior
Kuba Bucior

Podczas tego challengu nagrałbym odcineczek z boiska których brakuje u Ciebie ostatnimi czasy na kanale💪 lajkujcie żeby widział👍

Miesiąc temu
Janusz YT
Janusz YT

Ja mam urodziny 18 kwiecień xD

Miesiąc temu
Mateusz Mateusz
Mateusz Mateusz

Ja gdybym miał spędzić 10h bez neta to bym czytał książkę albo srał :)

Miesiąc temu
Dewku
Dewku

to wyzwanie od play jest łatwe nigdy nie mam zasiegu wiec easy

Miesiąc temu
yo shi
yo shi

włączył dane komórkowe xd

Miesiąc temu
Wiktoria Rejowska
Wiktoria Rejowska

Spać

Miesiąc temu
Olaf Sieheń
Olaf Sieheń

Grał bym w mecze towarzyskie w fife i grał bym w planszuwki oglądał bym tv

Miesiąc temu
Użytkownik Google
Użytkownik Google

Przez następne 10h przywracałbym internet XD

Miesiąc temu
Sweaty
Sweaty

Przez 10h bym spał

Miesiąc temu
Kuba Czerwony
Kuba Czerwony

1:48 taa 20 kwietnia i pali frana ze nie wie o co chodzi

Miesiąc temu
Bartek268
Bartek268

Jcob moze nagrasz drafta ze wlaczysz stary swoj filmik i jak na filmiku np.wybierzesz karte nr.3 to w drafcie tez to robisz.powodzenia

Miesiąc temu
Helix The Power xd
Helix The Power xd

Poszedł bym na trening (oczywiście piłki nożnej) lub bym spał 😁😝

Miesiąc temu
Jeremi Ma
Jeremi Ma

Ja bym pouczył trochę mówić moją siostrę z autyzmem 🙂

Miesiąc temu
Chwierutini
Chwierutini

20 kwietnia dzien palenia zioła, Jcob jarasz coś? XD

Miesiąc temu
0 subów z filmami
0 subów z filmami

Ja robię karierę w man utd menadżerem i kupiłem w 1.sezonie chyba Sule

Miesiąc temu
Krycha
Krycha

Grał w piłkę

Miesiąc temu
Maks Sindut
Maks Sindut

Ja bym spał

Miesiąc temu
CRIIS Official
CRIIS Official

Co ja bym robił... hmmm no tak, pewnie bym spędził czas z rodziną i z piesełkiem. Albo bym przespał :)

Miesiąc temu
Fifa Predictors
Fifa Predictors

1:40 zgadłesz dzień i mieśąc mójych urodzin

Miesiąc temu
Dominika C.
Dominika C.

E to co uczen z szkoly.zrobil bym zadania pocwiczyl parkura xd eeee i obejzedzi twoj odcinek

Miesiąc temu
MatiX PL
MatiX PL

Ja na bez internetu 10h to bym poszedł na dwór z kolegami do sklepu pograł bym w coś offline bym polezal pochillowal no i tak bym spróbował przeminąć 10h

Miesiąc temu
Radi 2506
Radi 2506

Włączył bym dane komórkowe hah

Miesiąc temu
KNDaedX
KNDaedX

Fajnie się ogląda

Miesiąc temu
Mateusz Zarychta
Mateusz Zarychta

Też mam rosyjskie niebieskie 😘

Miesiąc temu
Kacper szostak
Kacper szostak

Poszedł bym spać

Miesiąc temu
TheRealZonek
TheRealZonek

W 10 godzin zająłbym się obowiązkami pracą i nauką.Iiii może obmyślaniem taktyk na fut champions.Oraz wrzeszczeniem przez okno IT'S COMING HOME kiedy internet zacznie wracać

Miesiąc temu
Krzysztof Salwerowicz
Krzysztof Salwerowicz

Na bojsku bym SE porzedł

Miesiąc temu
Kauczug4yt _
Kauczug4yt _

Ja bym spał szczerze bo jak bym wstał to bym mógł już grać i wbijać rangi bo mnie nie stać na dobry skład i liczę ze coś trafie

Miesiąc temu
Bogusław Linda
Bogusław Linda

Jechalbym na ryby albo na urbex

Miesiąc temu
Franiu20008 TV
Franiu20008 TV

łapka w górę dla kotka

Miesiąc temu
EkBJJ
EkBJJ

Spalbym przez 10 godzin

Miesiąc temu
MUNCIOSZ
MUNCIOSZ

zrobiłbym wehikuł czasu cofnął się do lat gdy lingard dopiero zaczynał grać w piłkę nożną i powiedziałbym mu żeby trenował w City, ave Manchester U.

Miesiąc temu

Kolejny

Budzisz się na środku morza - CO MÓWISZ?

4:03

Budzisz się na środku morza - CO MÓWISZ?

Zapytaj Beczkę

wyświetleń 290K

OCENIAM PIOSENKI O KWARANTANNIE!

10:50

OCENIAM PIOSENKI O KWARANTANNIE!

yachuprodukcja

wyświetleń 407K

PRZEBUDOWA MANCHESTER UNITED - FIFA 20

12:53

NAJSZYBSZE STATKI W HISTORII! JCOB!

07:47

Jaka To Melodia YouTuberów

16:52

Jaka To Melodia YouTuberów

Mniej Więcej

wyświetleń 668K

Koronawirus. Co robi z Twoją psychiką?

18:17

DOMOWE CHIPSY LEPSZE NIŻ LAYS - JAK JE ZROBIĆ?!

12:49

7 EPICKICH GADŻETÓW DO 30 ZŁ Z ALIEXPRESS!

17:16